Terug

online aankoop betaald / niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: KRUIDVAT

17/11/2023

3/10 online pafum gekocht, die direct betaald werd aan Kruidvat. Vandaag 17/11 nog steeds niks ontvangen. Er werd meermaals gerappelleerd maar ze zijn niet te bereiken. Niet via FB, niet telefonisch, niet via chat, .... een schande. Klacht staat bij kruidvat geregistreerd met ticketnr 143006. Zij wachten nog steeds op antwoord van de leverancier .... Dat ze mijn betaling gewoon terugbetalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform