Terug

online aankoop airfryer Philips ,lang wachten, nooit ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. H.

Naar: KRUIDVAT

09/04/2022

Betreft online aankoop airfryer Philips, lang wachten, nooit ontvangen.Meermaals verandert Postnl de datum van levering. Wij blijven speciaal thuis telkens aangekondigd dat postnl komt.In werkelijkheid heeft postnl het pakket nooit een poging gedaan. Nu blijkbaar ligt het terug bij Kruidvat. Zonder ons te consulteren stuurt Kruidvat een e-mail dat ze het bedrag gaan terugstorten met hun 'fantasie-reden' dat ik het zou terug gesteld hebben....Blijkbaar deinst men daar niet terug om woorden, daden en feiten in naam van hun klanten uit te vinden.Ik ga daar totaal niet mee eens. Ik heb het toestel aangekocht en betaalt. Ik ben daar eigenaar van. ik heb eveneens betaald aan Kruidvat voor een leveringsservice. Ook die is Kruidvat niet nagekomen. Boertigweg het bedrag terugstorten aanvaarden wij niet. Kruidvat heeft een verbintenis aangegaan. Het toestel is beschikbaar en mijn locatie te Gent is gemakkelijk bereikbaar. Ik wens de service en het product waarvoor ik betaald heb, en een schadevergoeding voor het tijdsverlies en hun amateurisme, Timothy

Berichten (3)

KRUIDVAT

Naar: T. H.

09/04/2022

Dit e-mailadres wordt niet gelezen. We verwijzen u graag naar s:service.kruidvat.be/. Mogelijk vindt u het antwoord op uw vraag bij de veel gestelde vragen. U kunt er ook contact opnemen met de medewerkers van onze klantenservice via live chat, telefoon of social media. Zij helpen u graag verder.

T. H.

Naar: KRUIDVAT

16/04/2022

Geachtewij waren in contact met klantendienst van Kruidvat en werden van het kastje naar het muurtje gestuurd.Blijkbaar weigert Kruidvat dit ernstig te nemen en antwoord als ik dit vrij mag samenvatten: "we doen niets, we don't give a f***"

T. H.

Naar: KRUIDVAT

18/04/2022

GeachteTot heden geen antwoord ivm aankoop die we deden via de online shop. Het toestel werd niet geleverd terwijl wij wel betaald hebben. Ik had al bij betrouwbare shops zoals Coolblue kunnen kopen en een maand van mijn toestel kunnen genieten. Van Kruidvat enkel een middelvinger. Als jullie het niet kunnen, blijf dan weg van het concept webshop. Ik heb al allerlei oplossingen aangeboden. Als postNl te zwak is om een pakketje te zenden werk dan met een andere verzender of laat het klaarleggen in winkel te Mariakerke Gent. Tot heden negeren jullie ons volledig. Wij hebben betaald en willen ons toestel, en laten ons zeker niet afschepen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform