Terug

Onkosten betaald in Galtur na interventie met sneeuwscooter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Europ Assistance Belgium

04/05/2024

Beste ik ben verzekerd via tui Oostende bij europ assistance en heb mij naar beneden moeten laten brengen met een sneeuwscooter omdat ik niet meer naar beneden kon skiën na een pijnlijke val .Ik heb alles doorgegeven aan europ assistance met de nodige documenten en het gaat om een bedrag van 77 euro die ik betaald heb aan silvapark Galtur die me faktuur hebben opgestuurd en ook met de mededeling dat ik dit kon inbrengen bij mijn verzekering De ziekenkas komt niet tussen in de interventie hebben ze me laten weten en europ assistance laat niets meer van zich horen , ik heb al verschillende telefoons gedaan en e-mails gestuurd met de nodige bewijzen van betaling die ik heb gedaan aan silvapark Galtur en ook KBC betalings bewijs.Dit blijft maar aanslepen en dit voor amper 77euroRoland Smekens

Berichten (1)

Europ Assistance Belgium

Naar: R. S.

07/05/2024

Beste heerWij hebben uw bericht goed ontvangen.Het spijt ons te vernemen dat de regeling van het dossier vertraging heeft opgelopen.Wij begrijpen dat dit vervelend is en danken u voor het geduld.Ondertussen sporen wij onze Claims Handling aan om het dossier zo snel mogelijk te regelen.Met vriendelijke groetenDirk PatoorComplaints OfficerEurop Assistance BelgiumA:Kantersteen 471000 Brussel /BruxellesE:complaints@europ-assistance.beT:+32 2541 90 48


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform