Terug

Onjuiste zetel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

29/02/2024

BesteWe kochten een tafel en een zetel…samen meer dan 7000€Echter de zitting van de zetels zijn verschillend van hardheid en van kleur.Na herhaalde telefoontjes en mails worden wij altijd met een kluit in het riet gestuurd!!!!

Berichten (3)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: Y. D.

01/03/2024

----------------------------------------------Petra DD, 1 mrt 2024 11:04 CETDag Meneer Demeester,Bedankt voor uw bericht.We vinden het spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over de sofa. Graag willen we u verder helpen maar op basis van de gegevens dat u hier heeft nagelaten, hebben we te weinig informatie. Daarom verzoeken we u om uw klacht gestaafd door foto's van de sofa te bezorgen via deze weg: s:customerservice.juntoo.com/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=7922998805649Van zodra we alle informatie hebben ontvangen, kijken we welke oplossing we u kunnen aanbieden.----------------------------------------------Klachtenbox, 29 feb 2024 15:06 CET ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[GD6W13-NR91X] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[GD6W13-NR91X]

Y. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

01/03/2024

Alle klachten zijn te lezen via de mails die jullie ontvangen hebben via mijn email adres yvesdemeester5@gmail.com.Nu komt er reactie terwijl het steeds op de lange baan geschoven word door klantenservice .Doe een deftig voorstel aub in plaats van alles opnieuw te vragen terwijl jullie goed weten wat het probleem is .We hebben trouwens steeds zelf moeten terug bellen terwijl er beloofd werd dat we gingen gecontacteerd worden. Heel vermoeiend allemaal.

Juntoo (Overstock Home)

Naar: Y. D.

08/03/2024

----------------------------------------------Petra DD, 8 mrt 2024 15:33 CETDag Meneer Demeester,Bedankt voor je bericht.Op basis van je gegevens kunnen we zien dat je hebt gekozen voor de Duomo sofa die een plof-look heeft waardoor de vulling anders is. De extra toegevoegde mousse geeft deze een zachte zitting waarbij je als het ware kan wegzakken in de sofa.Wanneer je de sofa pas hebt ontvangen, kan er inderdaad een verschil in zitkwaliteit waargenomen worden tussen de verschillende delen. Dit heeft te maken in het verschil in oppervlakte tussen beide delen. Een ligstuk zal anders aanvoelen dan een zitgedeelte. Na verloop van tijd zal elk deel van de sofa zachter zitten. We raden je aan om regelmatig het zitgedeelte op te kloppen en plat te strijken met je hand na het zitten.Bij het bekijken van de communicatie tussen jou en de klantendienst hebben we geen foto's ontvangen waarop er een verschil is in kleur. Mocht je hierover nog klachten hebben, dan verzoeken we je om deze te sturen via s:bit.ly/FormulierJuntoo.----------------------------------------------Klachtenbox, 1 mrt 2024 12:01 CET ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[9X5Y66-L1R9L] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[9X5Y66-L1R9L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform