Bij het nakijken van uw dossier zie ik dat er 2 facturen niet betaald werden.De 2 openstaande facturen hebben betrekking op een voorschotfactuur 1222597782 met een bedrag van 318,87 euro en de afrekening voor het 2220455342 energiecontract met een bedrag van 84,66 euro te betalen. Van dit bedrag werd de afrekening voor het gascontract met een tegoed van 312,70 euro in mindering gebracht hierdoor is het openstaand bedrag momenteel 90,83 euro. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meest gestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten,Virginie Klantenadviseur Team Mega info@mega.be 016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 & 14u-17u)Contacteer ons johan [johanmaureen1972@gmail.com] 17:30 (38 minuten geleden) aan Support Waar halen jullie in jullie hoofd om zomaar een rekening te sturen van 318,87 en 84,66 euro.DIT ZIJN MIJN BETALINGEN, ALLE VOORSCHOTTEN CORRECT BETAALD:Betaald:02-05-2022: 184,05 euro voorschot mei30-05-2022: 184,05 euro voorschot juni30-06-2022: 184,05 euro voorschot juli10-08-2022: 148 euro voorschot augustus06-09-2022/ 148 euro voorschot septemberDus rot op met jullie rekening van 318,87 en 84,66 euro.Ik hoop dat jullie stoppen met jullie geklungel. Anders gaat het via een advocaat zijn.BEQUE JOHAN.Op di 27 sep. 2022 om 10:15 schreef Support [claim@mega1.zendesk.com]:Betaald:02-05-2022: 184,05 euro30-05-2022: 184,05 euro30-06-2022: 184,05 euro10-08-2022: 148 euro 06-09-2022/ 148 euroTerugstorten van mega op 01-09-2022: 184,05 euro NOOIT ONTVANGENFactuur 19-08-2022: 260,15 euro Kan je uitleggen aub. hoe jullie aan het bedrag van 260,15 euro komen? EN NU 318,87 euro?????? .Hoe komen jullie aan dit bedrag???Hieronder alle mails van mega en mij. johan [johanmaureen1972@gmail.com] ma 19 sep. 23:01 (3 dagen geleden) aan Mega Geachte mevrouw of mijnheer,Mag ik jullie heel beleefd maar dringend vragen om te stoppen met geklungel aub.De overeenkomst is 148 euro voorschot maandelijks.Elke maand sturen jullie een hoge voorschot factuur (260 €, nu 318,87 €)Ik hoop dat nu eindelijk eens iemand van jullie in dat computerprogramma van mega kan invoeren dat mijn voorschot factuur maandelijks 148 euro is PUNT.Ik heb nog onlangs gemeld dat ik nu zonnepanelen heb en batterijen. Dus mijn elektriciteitsmeter gaat nu achteruit. Mijn voorschot zou dus moeten verminderen i.p.v. opslaan.Gelieve dus jullie fouten GOED TE HERSTELLEN, want ik begin het een beetje beu te worden. Mega heeft al geen goede reputatie.Hieronder meer info.Een ontevreden klant, Beque Johan. Klantnummer: ME710548Factuurdatum: 2022-08-19Beste Meneer Beque,Hieronder kan je een link vinden naar je voorschotfactuur van Mega. Dit is een voorschot voor je energieverbruik van de maand september.Factuurnummer: 1222321938Bedrag: € 260,15We vragen je vriendelijk om dit bedrag over te schrijven op onze rekening voor 06/09/2022Rekeningnummer: BE96 3631 2058 6905Gestructureerde mededeling: +++002/2321/93807+++ Factuurdatum: 2022-08-11Beste Meneer Beque,Omdat we nieuwe verbruiksgegevens ontvingen, corrigeerden we je voorschotfactuur. Hieronder kan je een link vinden naar de creditnota die deze factuur annuleert.Factuurnummer: 9220497315Periode: 01/08/2022 tot 31/08/2022Bedrag: € -184,05We zullen dit bedrag terugstorten op 01/09/2022 op het rekeningnummer BE89775531682885 : GKCCBEBB dat gelinkt is aan jouw contract op voorwaarde dat je geen openstaande facturen hebt. johan [johanmaureen1972@gmail.com] do 11 aug. 18:55 (8 dagen geleden) aan Mega Geachte heer of mevrouw,Ik heb het voorschot voor augustus 148 euro betaald met de melding 002/2043/89159.Dat was de melding voor het voorschot (184 euro) voor de correctie.mvg,Beque Johan.Mega [support@mega1.zendesk.com] di 9 aug. 16:35 (10 dagen geleden) [8GVP75-K4MDK]Be Me Beste meneer Beque, Bedankt voor uw mail. Bij deze bevestigen wij u dat wij een correctie hebben aangevraagd voor de voorschotfactuur van de maand augustus.Alvast bedankt om dit te melden. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Sophie d Klantenadviseur Team Mega info@mega.be Factuurdatum 2022-07-19Beste Meneer Beque,Hieronder kan je een link vinden naar je voorschotfactuur van Mega. Dit is een voorschot voor je energieverbruik van de maand augustus.Factuurnummer: 1222043891Bedrag: € 184,05We vragen je vriendelijk om dit bedrag over te schrijven op onze rekening voor 06/08/2022Rekeningnummer: BE96 3631 2058 6905Gestructureerde mededeling: +++002/2043/89159+++ johan [johanmaureen1972@gmail.com] di 9 aug. 14:05 (10 dagen geleden) aan Mega Geachte mevrouw Sophie D.,Kan je aub. het voorschot aanpassen naar 148 euro, ook voor het voorschot van augustus aub.?Dank bij voorbaat.mvg, Beque Johan.Beste meneer Beque, Bedankt voor uw mail. U heeft steeds de mogelijkheid om uw voorschotbedrag met maximum 20% te laten verlagen.U betaalt dan 148 euro.Lager dan dit bedrag kunnen wij dit voorlopig niet aanpassen.Als u wenst, kunnen wij dit zo in orde maken voor u en kunnen wij alsnog een correctie aanvragen voor de factuur van augustus.Alvast bedankt. johan [johanmaureen1972@gmail.com] di 2 aug. 14:43 aan Mega Geachte heer of mevrouw, Gelieve het voorschotbedrag van 184,05 euro te verminderen naar 130 euro aub.mvg, BEQUE JOHAN klantnummer: ME710548 Factuurdatum: 2022-06-19Beste Meneer Beque,Hieronder kan je een link vinden naar je voorschotfactuur van Mega. Dit is een voorschot voor je energieverbruik van de maand juli.Factuurnummer: 1221787119Bedrag: € 184,05We vragen je vriendelijk om dit bedrag over te schrijven op onze rekening voor 07/