Terug

Onjuiste prijs

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. D.

Naar: JULES

01/10/2025

Beste, Bij het ophalen van mijn bestelde producten hing er een andere prijs dan de online prijs die ik reeds betaalde aan mij producten. Er werd mij eerst al een compensatie beloofd voor het te laat leveren van de producten. Die heb ik niet gekregen en de tegemoetkoming naar de prijs op het etiket aan het kledingstuk heb ik ook niet gekregen. Ik betaalde €199,98 voor mijn bestelde producten terwijl ik bij het ophalen aan de kledingstukken 2 kaartjes zag hangen van €30 en van €50. Graag had ik hier toch het verschil van terug gekregen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform