Terug

Onjuiste interesten hypothecaire lening

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Crelan

19/12/2025

Onze hypothecaire lening hebben we afgesloten bij Crelan, omdat we daar een heel persoonlijke benadering vonden. Echter, vanaf het moment na het tekenen van de documenten is dit compleet veranderd. Bij de eerste aflossing waren er extra kosten in rekening gebracht. Hierover hebben we meteen contact opgenomen en kregen we als uitleg dat dit inderdaad incorrect was, maar dat het te dicht bij de betalingsdatum was en dat dit nadien snel zou worden rechtgezet. Ondertussen zijn we bijna een half jaar verder en hebben we het geld nog steeds niet ontvangen. De e-mails naar ons Crelan-kantoor blijven onbeantwoord en als je belt, kan de juiste persoon niet aan de telefoon komen, maar zullen ze je terugbellen, wat helaas dan nooit gebeurt. Op 1 december hebben we een klacht ingediend bij de Crelan klantendienst, maar ook hier hebben we nog steeds geen enkel antwoord van ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform