Terug

Onjuiste inning van een parkeersessie bij 4411

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: Be-Mobile

07/11/2023

Ik kreeg onlangs een rekening van een parkeersessie van 4411.be die ik helemaal niet aangegaan had op een nummerplaat van een leasing die ik al lang teruggeven heb én die ik ook geschrapt heb in de app van zodra ik die wagen had ingeleverd! Maar blijkbaar staat deze nummerplaat nog steeds op mijn naam en krijg ik dus onjuiste inningen van sessies die ik helemaal niet gedaan heb!Nadat ik de support heb gecontacteerd blijven ze beweren dat die nummerplaat nog steeds actief staat op mijn naam!Ik heb mijn account dus ook maar meteen opgezegd!!! En ik wil nog verdere stappen zetten om dit (luttele) bedrag van 6,35€ terug te vorderen! Het gaat mij niet om het bedrag wél om het principe van consumenten bedrog! Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat deze nummerplaat wel degelijk door mij geschrapt werd (ah, neen, deze app biedt natuurlijk géén mogelijkheid om mijn activiteiten te loggen!).Indien jullie mij niet kunnen verder helpen wil ik minstens dat jullie consumenten voor dit bedrog kunnen beschermen: eis dat deze bedrijven een bewijs sturen van schrapping van nummerplaten en zo vermijden dat onjuiste inningen van parkeersessies worden geïnd!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform