Terug

Onjuiste informatie verkregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: Bongo

01/12/2022

Beste,in december '21 kocht ik in de Bongowinkel in Hasselt een bongo bon aan 'Disneyland Paris 1 park 1 volwassene'. Het doosje vermeld '280 per jaar te gebruiken'. Ik vroeg dus ook meteen welke dagen niet mochten. De verkoopster melde me 'de schoolvakanties en de feestdagen'. Mijn zus mailde nu om 03 december 2 bonnen te gebruiken voor haarzelf en mij, waarop we als antwoord kregen 'dit is hoogseizoen, wij hebben dan geen contract met Disney'. Ik belde dus maar naar de klantendienst van Bongo om verhaal te halen. Ik deed alsof ik de bon wou aankopen en vroeg wanneer is deze bon te gebruiken waarop de medewerkster me antwoordde 'niet in schoolvakanties en niet op feestdagen. Mijn antwoord: dus nu zaterdag, 3 decembet nvdr. mag wel? Zij: nee dat mag nietik zeg: maar dat is toch geen feestdag en het is ook geen schoolvakantie zoals u me net vermeldde zij: nee maar het is een weekend in december en dat mag niet ik: op de doos staat 280dagen per jaar te gebruiken, en als ik dan 365 - alle vakanties en feestdagen doe kom ik wel op 280 dagen uit. Er is ook nooit iets vermeld geweest over weekends in december zij: hahaha u hebt de dagen echt nageteld?ik: natuurlijk, omdat uw doosje liegt en onjuist is. Dus morgen zou ik wel mogen komen? zij: ja, dat is een vrijdag, dat mag wel Mijn zus heeft een mail gestuurd voor morgen te gaan (2/12/2022) en we hebben tickets gekregen. Maar dan weer tickets voor €62.00 terwijl ik €79 per bon heb betaald, die ik dan niet zou mogen gebruiken voor een dag dat een ticket €89 zou kosten...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform