- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox,Eergisteren heeft u van ons een reactie ontvangen op uw bericht, maar helaas hebben wij geen reactie van u teruggekregen. Mocht uw vraag nog actueel zijn dan kunt op dit bericht reageren. Anders zullen wij uw bericht sluiten na 7 dagen.Met vriendelijke groet,Kamera Express----------------------------------------------Demelza Customer Service, 13 okt 2023 17:05 CESTGoedemiddag Katherine,Bedankt dat je de tijd hebt genomen deze klacht bij ons neer te leggen.Ik begrijp de frustratie. In dit geval was de voorraad sneller weg dan verwacht en op het moment dat jij de betalingsprocedure inging, had een andere klant de laatste op voorraad gekocht. De website geeft dit niet direct aan en ontvangt je dus de volgende dag deze email van mijn collega Gino.Het is dus zeker niet onze bedoeling geweest om valse informatie te geven. Ik zie dat de order geannuleerd is.Kan ik op dit moment nog verder ergens bij helpen?Met vriendelijke groet,DemelzaKamera Express----------------------------------------------Klachtenbox, 12 okt 2023 11:02 CEST [JXNRP5-1RN4V]   [JXNRP5-1RN4V]