BesteIk werd nieuwe klant met een eigen account vanaf 3 juli 2023 op basis van de webpromo 16 euro ipv 23 euro (Go Plus) per maand gedurende 6+6 maanden. Op die dag had ik nog telefonisch contact met een medewerker die het 16 euro tarief bevestigde. Het gaat om de promo van de website, waarop ik intekende en waarvan printscreens werden genomen, ook in de app. Zowel de nummeroverdracht en promotie als het telefoongesprek op 3 juli zijn bindend en daarvan zijn nota's in een dossiernummer genomen die de promo gedurende 12 maanden bevestigen.Het is dan ook niet de bedoeling en onjuist dat mijn factuur die ik op 20 juli ontving gebaseerd werd op 23 euro ipv 16 euro.Er werd een dossiernummer: 63340371 opgemaakt op 23.07, nadat ik jullie hieromtrent opbelde. Men zou mij de juiste factuur eerstdaags bezorgen.Echter bleef die uit, waardoor ik sinds dan de klantendienst al maar liefst vier maal opbelde met de vraag wanneer ik mijn juiste factuur zou ontvangen. Telkens zou dit snel opgelost worden en telkens bevestigde men mij het misverstand.De afsluiting van dit dossier en mijn protest kwam er tot nog toe niet en sleept dus al weken aan.Een correctie zou pro rata 5,34 + 16 euro betekenen, wat 21,34 euro maakt en dus geen 30,67 euro. Enkel het onbetwiste bedrag van 21.34 euro werd betaald volgens het tarief waarvoor ik het abonnement aanging.Graag wens ik de rechtzetting van deze factuur dan ook snel op mail bevestigd te zien.