Beste,
Ik heb 2 abo’s bij Proximus en zit hier al jaren. Op een gegeven moment besefte ik dat ik maandelijks rond 150€ betaalde voor 1 abo. Ik betaalde continu voor diensten van derden.
Ik stel in op mijn gsm dat ik niets meer kan betalen via mobiel + een bericht krijg als ik toch iets betaal.
Een maand later, weeral 182€. Dus meer dan 100€ aan derden. Ik betwist de factuur. Moet ze evengoed betalen. Proximus gaat nu nog eens alles uitzetten(wat ik al 10x gedaan heb). Nu gaat het echt goed gaan. Een maand later
Weeral 90€ aan derden. Ik betwist de factuur. Proximus biedt een dienst aan namelijk uitzetten van mobiele betalen + sms wanneer u dit toch doet maar het werkt nooit. Krijg bedriegende mail dat ik moet betalen.
Om maar af te wachten en niet afgesloten te worden wil ik factuur v oktober betalen via de betaalknop op de app. De betaling van november zou pas 2/12 van mijn rekening gaan.
Ok betaal via de betaalknop en er staat betaling mislukt. Ik probeer opnieuw en het is gelukt. Op mijn rekening zie ik het bedrag 2x van mijn rekening gaan. Ik vraag het 2e bedrag terug. De factuur van november stond niet open, zou 2/12 van mijn rekening gaan. Proximus weigert de 2e betaling terug te storten en gebruikt deze als tegoed voor komende facturen.
Ik wil zowel beide facturen betwisten en wel mijn abonnementskosten betalen maar niets aan derden. Zeker niet van de
2e factuur waarin zij me zeggen dat het niet meer zal voorvallen.
Ik wil het geld terug dat teveel is betaald door een fout in hun app en dat ik niet zelf heb betaald aan de factuur.