Dossiernummer 950104 054A82Op 4 september 2020 stonden ikzelf en mijn partner Reynaert Beau (factuur is in orde van mijn partner ondertussen) voor niks bij jullie in het ziekenhuis door een fout van jullie werknemer, fouten maken is menselijk natuurlijk? (gebeld naar de reiskliniek in het UZ Gent) voor een PCR-test om te kunnen reizen naar Griekenland toen dit nog verplicht was. De dokter zei ons echter dat dit veel te vroeg was aangezien de test maar 72u oud mocht zijn en wij pas vertrokken op 8 september. Die heeft ons een nieuwe afspraak gegeven op 7 september. Toen kregen wij onze eerste foute factuur omdat die 2 x was aangerekend (dus in totaal 4 testen) maar wij maar 1 test ondergaan hebben op 7 september.Op 2 november belde ik hiervoor en vertelden ze mij dat ze dit in orde gingen brengen. De dokter zelf heb ik hiervoor aan de lijn gehad en ze zei dat ze het inderdaad dubbel had aangerekend voor die eerste foute afspraak op 4 september waarbij ze dus GEEN test heeft afgenomen. Ze heeft toen ook gevraagd de foute facturen terug op te sturen dit heb ik ook gedaan. Helaas weet ik de naam niet meer van de arts maar jullie kunnen dit waarschijnlijk makkelijk terug vinden in jullie systeem.Dus waar het op neerkomt is dat ik nog een factuur moet betalen van maximum 48 euro voor die PCR-test maar jullie mij nog altijd het dubbele aanrekenen (€94,22). En ondertussen nog eens €50 schadebeding van de gerechtsdeurwaarder (dossier 2211UZG6781).Maar wat mij nog het meeste ergert is dat ik geen antwoord krijg (na vele mails) van de dienst facturatie en zelf niet van de ombudsdienst, daar dient deze dienst toch voor? Hopelijk na 2 jaar via deze weg een juiste factuur te ontvangen en deze zal ik met veel plezier betalen. Je rekent patiënten toch ook geen behandelingen aan die ze niet gekregen hebben?