Beste, Eind augustus veranderde ik mijn telenetabonnement van tv en internet naar uitsluitend internet in een winkel. Dit werd zogezegd in orde gemaakt. Maand na maand klopte mijn rekening niet en zag ik dat het abonnement niet werd aangepast. Maandelijks nam ik contact op met de klantendienst van Telenet, waarbij mij keer op keer werd verzekerd dat mijn abonnement werd aangepast. Dit was steeds niet het geval. Dan heb ik contact opgenomen met Testaankoop. Zij vertelde mij dat ik zeker moest betalen zodat ik in orde was, en een schriftelijke klacht moest indienen bij Telenet. Dit heb ik dan ook gedaan. Mijn abonnement werd inmiddels aangepast online, maar mijn factuur klopt nog steeds niet. Ik zou nog geld moeten ontvangen van Telenet maar volgens hun berekeningen moet ik toch nog 8.26 euro betalen. Ik heb een tweede klachtenformulier ingediend bij Telenet, maar heb hier tot op heden nog geen antwoord op ontvangen. Ik zou het geld dat ik nog tegoed heb, graag op mijn rekening ontvangen zodat ik vanaf de volgende maand gewoon mijn maandelijkse kosten kan betalen. Deze 8,26 euro van december heb ik dan nog niet overgeschreven ... Volgens mijn berekeningen zou ik van Telenet nog 39,43 euro moeten ontvangen.Vriendelijke groet, F.D.