Terug

onjuiste facturatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. B.

Naar: POPPY Mobility

18/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 18/11/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 301,20 Dat moet echter een vergissing zijn: ik kreeg voor een dezelfde ontlening van dezelfde auto ( Yaris met nummerplaat 2BUR406 ) al een factuur nadat deze juist afgesloten was op datum van 13 november 2024 , gestart op 04u36 . De factuur die ik betwist is gestart op 04u29 op 13 november 2024. Deze auto werd dus correct afgesloten. Vandaag op 18 november ontving ik een rekening over dit ontleend voertuig waarvan het ontleningstijdstip opstart om 04u29. De volgende factuur op deze datum start op om 04U36. Nogmaals met diezelfde auto met dezelfde nummerplaat. Voorts dient vermeld te worden dat u mij hiervoor, zonder mijn vraag een daily pas aansmeerde zonder mij hierover te consulteren. Er komen geen reacties op mail, noch worden telefoons beantwoord tot dusver. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 301,20en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Dit bekijk ik nog verder met mijn bank hoe dit te bewerkstelligen . Ondertussen start ik rechtsbijstand op teneinde dit euvel recht te zetten. MEn kan ook geen 2 autos ontlenen op het zelfde moment met 1 app-gebruiker. Daar de factuur voor 04u36 komt na factuur die start op 04u29 , lijkt het me duidelijk dat er een fout uit gaat van het ontleningssysteem. De avond van te voren toen ik een auto niet gesloten kreeg vanwege een glitch in het systeem , werd ik trouwens wel goed geholpen door telefonische bijstand van uw helpdesk. Maar misschien is daar iets fout gelopen na interventie in het systeem? Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

POPPY Mobility

Naar: J. B.

22/11/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Poppy's Customer Care (Poppy) 22 nov 2024 12:55 CET Beste Jurgen, Bedankt voor uw bericht en voor het delen van uw zorgen. U hoeft zich geen zorgen te maken; we hebben de situatie nagekeken en kunnen bevestigen dat er inderdaad een fout in het systeem was. De factuur is inmiddels aangepast, en we hebben enkel de correcte gereden tijd aangerekend. Het bedrag dat ten onrechte werd gefactureerd, is teruggestort op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt, en bedankt voor uw geduld. Mocht u nog verdere vragen hebben of iets niet duidelijk zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Ayo van Poppy 🚗️ Klachten 18 nov 2024 22:01 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Team Poppy Let's ride 🚗 🛵 🛴 Dit e-mailbericht is een service van Poppy. [Y04YKK-556JP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform