Geachte mevrouw/heer,
Op 18/11/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 301,20
Dat moet echter een vergissing zijn: ik kreeg voor een dezelfde ontlening van dezelfde auto (
Yaris met nummerplaat 2BUR406 ) al een factuur nadat deze juist afgesloten was op datum van 13 november 2024 , gestart op 04u36 . De factuur die ik betwist is gestart op 04u29 op 13 november 2024.
Deze auto werd dus correct afgesloten. Vandaag op 18 november ontving ik een rekening over dit ontleend voertuig waarvan het ontleningstijdstip opstart om 04u29. De volgende factuur op deze datum start op om 04U36. Nogmaals met diezelfde auto met dezelfde nummerplaat.
Voorts dient vermeld te worden dat u mij hiervoor, zonder mijn vraag een daily pas aansmeerde zonder mij hierover te consulteren.
Er komen geen reacties op mail, noch worden telefoons beantwoord tot dusver.
Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken.
In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 301,20en dit onder voorbehoud van al mijn rechten.
Dit bekijk ik nog verder met mijn bank hoe dit te bewerkstelligen . Ondertussen start ik rechtsbijstand op teneinde dit euvel recht te zetten.
MEn kan ook geen 2 autos ontlenen op het zelfde moment met 1 app-gebruiker. Daar de factuur voor 04u36 komt na factuur die start op 04u29 , lijkt het me duidelijk dat er een fout uit gaat van het ontleningssysteem.
De avond van te voren toen ik een auto niet gesloten kreeg vanwege een glitch in het systeem , werd ik trouwens wel goed geholpen door telefonische bijstand van uw helpdesk. Maar misschien is daar iets fout gelopen na interventie in het systeem?
Met vriendelijke groet,