Terug

Onjuiste eindfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

L. D.

Naar: Energie.be

23/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie C0054911. Ik heb de eindafrekening gekregen op 22/07/2024 voor een bedrag van 429,24 EUR. Ik betwist echter deze factuur omdat zie bijlage: kWh onjuist/ niet correct verbruik Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk binnen de 14 dagen te willen corrigeren? Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Energie.be

Naar: L. D.

05/08/2024

Beste,Bedankt voor jouw bericht.Wij hadden de communicatie ook via de klant ontvangen.Wij hebben het nodige gedaan voor de meterstanden recht te zetten.Fluvius heeft deze ondertussen reeds goedgekeurd en de klant zal zijn correcte factuur van ons mogen ontvangen.Laat ons zeker weten wanneer je bijkomende vragen zou hebben.Met energieke groeten,FemkeCustomer servicewww.energie.beOp Di, 23 Jul om 12:45 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 173089:1867562


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform