Beste, Ik kocht op 26/9/‘23 een zetel in de winkel in Brussel, Rue Toison d’Or. Eigenlijk gingen we gewoon om de zetel te proberen in de winkel. Op mijn vraag of levering pas kon gebeuren op het moment van de effectieve verhuis van mijn dochter werd geantwoord dat dat niet kon, want ze hebben een klein magazijn met beperkte plaats. Op mijn idee om de aankoop dan online te doen, werd heel erg aangedrongen op in de winkel op dat moment, want dat was beter en veiliger. Pas nadien ontdekte ik zelf dat er bij aankoop in de winkel ool geen mogelijkheid van retourneren is. De zetel werd net geleverd en de transportfirma vroeg waarom ik hem niet direct op de juiste locatie had laten leveren. Ze brengen hem zelfs tot het derde verdiep. Toen ik zei dat een levering zoveel na aankoop volgens de winkel niet kon wegens te klein magazijn, vertelden ze mij dat de stockage niet eens gebeurd bij Maison de Monde zelf. Ik had alleen aan de transportfirma mijn wens voor latere levering moeten doorgeven en dat was geen probleem geweest. Deze info kreeg ik dus niet en er werd me dus zelfs gezegd dat dit geen optie is. Nu staat hier een enorm pakket waarvan ik niet eens weet of en hoe het op een derde verdieping geraakt en dat ik sowieso toch moet openen, want maar 48u om te controleren of de bestelling volledig is. Ik zou willen dat ze zelf dit pakket terug komen halen en een latere levering op de juiste locatie mogelijk maken. Ook de druk om in de winkel te kopen zonder te vermelden dat retour dan niet mogelijk is, vind ik ongehoord.