Beste,
Dit is de feedback die ik heb ontvangen van de betrokken diensten:
Bij verdere vragen dient u met hen contact op te nemen complaints@spb.be
*******************************************************************************************************************************************
Volgens onze gegevens werd het toestel van de klant op 10 juli 2025 ontvangen in het expertisecentrum, waar het onder garantie werd hersteld. Het toestel werd op 24 juli teruggestuurd en op 25 juli door de heer Coulon uit de pakjesautomaat afgehaald.
De contractuele hersteltermijn bedraagt 2 werkdagen. Zoals vermeld in de algemene voorwaarden kan deze termijn in uitzonderlijke gevallen van overmacht met maximaal 5 werkdagen worden verlengd. Het toestel werd 9 werkdagen na ontvangst teruggestuurd, waardoor de hersteltermijn in dit geval met 2 werkdagen is overschreden.
Deze herstelling duurde langer dan gebruikelijk, omwille van een tekort aan wisselstukken bij Apple.
.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan blijven wij uiteraard tot uw beschikking
MVg
Elke
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB
Ref. [THREAD_ID:1921020810759]