Terug

Onium verzekering Proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

D. C.

Naar: Proximus

21/07/2025

Beste, Mijn IPhone 15 gekocht bij Proximus met verzekering Smartphone Omnium. Mijn Iphone 15 was stuk, dan andere Iphone 15 gekregen die ook niet werkt!!! Teruggestuurd, maar na 10 dagen nog niets gehoord. Gebeld met Proximus, maar daar zeggen ze dat de fout bij Smartphone Omnium ligt. Waarom betaal ik dan mijn verzekering bij Proximus? Bij de voorwaarden van de verzekering zou de Iphone in 5 werkdagen moeten hersteld zijn.

Berichten (6)

Proximus

Naar: D. C.

22/07/2025

Beste, Kan u ons het volledige klantnummer bezorgen zodat we nazicht kunnen doen? Alvast bedankt Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-07-21-09.00.40.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921020506232]

D. C.

Naar: Proximus

22/07/2025

Beste Mijn klantennummer is 6214711271 Op naam van Dominique Coulon Ik denk dat de herstel dienst mijn Iphone15 verloren is. Ze houden mij daar aan het lijntje! Met vriendelijke groeten, Dominique Coulon

Proximus

Naar: D. C.

24/07/2025

Beste, Het opgegeven klatnnummer is een niet gekend klantnummer bij ons. Kan u naam, geboortedatum en adres doorgeven, dan probeer ik daar verder op te zoekn. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-07-22-18.15.42.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921020578063]

D. C.

Naar: Proximus

24/07/2025

Beste, Mijn naam is Dominique Coulon mortagnelaan 11 8510 Bellegem 0485390876

Proximus

Naar: D. C.

28/07/2025

Beste, Ik heb me geïnformeerd bij de betrokken externe diensten SPB via mail smartphoneomnium@spb.be. Van zodra ik meer info heb laat ik asap iets weten, Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-07-24-11.15.32.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921020674927]

Proximus

Naar: D. C.

01/08/2025

Beste, Dit is de feedback die ik heb ontvangen van de betrokken diensten: Bij verdere vragen dient u met hen contact op te nemen complaints@spb.be ******************************************************************************************************************************************* Volgens onze gegevens werd het toestel van de klant op 10 juli 2025 ontvangen in het expertisecentrum, waar het onder garantie werd hersteld. Het toestel werd op 24 juli teruggestuurd en op 25 juli door de heer Coulon uit de pakjesautomaat afgehaald. De contractuele hersteltermijn bedraagt 2 werkdagen. Zoals vermeld in de algemene voorwaarden kan deze termijn in uitzonderlijke gevallen van overmacht met maximaal 5 werkdagen worden verlengd. Het toestel werd 9 werkdagen na ontvangst teruggestuurd, waardoor de hersteltermijn in dit geval met 2 werkdagen is overschreden. Deze herstelling duurde langer dan gebruikelijk, omwille van een tekort aan wisselstukken bij Apple. . Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan blijven wij uiteraard tot uw beschikking MVg Elke Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:1921020810759]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform