Onze fitnessruimte is onhygiënisch (dierenharen, slecht onderhoud). Ondanks onze meerdere meldingen sinds juli 2025 weigert Mooze ons contract onmiddellijk stop te zetten. Wij vragen onmiddellijke beëindiging en stopzetting van betalingen.
Geachte,
Wij wensen hierbij klacht in te dienen tegen Mooze Gym (QLife Gezondheid).
Ondanks onze meerdere meldingen sinds juli 2025 betreffende de ernstige hygiëneproblemen in de fitness (o.a. stof, slecht onderhouden kleedkamers, aanwezigheid van dierenharen op de vloer), heeft de uitbater nagelaten structurele maatregelen te nemen. Het lidgeld bedraagt 90 EUR per maand, maar de faciliteit voldoet niet aan minimale hygiënische normen en vormt een risico voor de gezondheid.
Op 24/07/2025 hebben wij formeel verzocht om onmiddellijke beëindiging van onze contracten om gegronde reden en stopzetting van alle domiciliëringen. Deze vraag werd geweigerd: de uitbater houdt vast aan contractuele voorwaarden en heeft de einddatum eenzijdig vastgelegd op 31/12/2025.
Wij achten dit onaanvaardbaar en eisen dat onze contracten met onmiddellijke ingang worden stopgezet zonder kosten of boetes, dat alle verdere domiciliëringen onmiddellijk worden beëindigd en dat reeds ten onrechte geïnde bedragen worden terugbetaald.
Wij verzoeken Test-Aankoop om tussenkomst en ondersteuning.
Met vriendelijke groet,