Terug

Ongezien schandalig!

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

W. D.

Naar: bol.com

19/11/2025

Beste, Op datum van 29 oktober heb ik een televisie willen bestellen, meer bepaald de LG G5 OLED48G56LS 48inch. Deze stond (en staat nog steeds) op voorraad en stak in mijn winkelmandje. Om de aankoop hiervan te vervolledigen heb ik via mijn werk vouchers twv 1600euro aangekocht. Toen ik hiermee tot betaling wou overgaan verdween het artikel uit mijn winkelmandje. Een eerste telefonisch contact met de klantenservice ging het probleem nagaan. Daags nadien (30/10) is de bestelling toch kunnen doorgaan met de leverbelofte van 4/11. Er is geen levering plaatsgevonden. Vanuit Bol.com mail gekregen dat er technische storing was. Het geld kreeg ik terug onder de vorm van cadeaubonnen. Vandaag zijn we 19/11 en is er nog steeds géén oplossing. De televisie blijft op voorraad staan op jullie website, zelfs met 300 euro korting nu, maar kan niet besteld worden. Het geld dat ik hiervoor had voorzien (1600 euro) blijft onder de vorm van cadeaubonnen staan op mijn account en zou 3 jaar geldig zijn. Maar dit is een aanzienlijk bedrag, speciaal voorzien voor een telvisie die jullie mij niet kunnen bezorgen, zelfs geen waardig alternatief kunnen voorstellen. (Ook de LG C5 OLED48C55LA - 48 inch - 4K OLED Evo - 2025 staat op voorraad maar is niet te bestellen) Ik heb verschillende telefoons gepleegd, veel collega's aan de telefoon gehad die allerlei andere dingen zeiden. De klantenservice kan niet helpen, wel het hoofdkantoor maar daar raakt mijn case niet. Ook de productspecialist geeft nooit antwoord (of misschien raakt mijn case ook niet tot bij deze specialist). We zijn 3 weken, 11 telefoon en verschillende chats/mails verder en de cirkel blijft maar ronddraaien. Laat het een les zijn om nooit nog iets dergelijks bij BOL.COM aan te kopen. Om samen te vatten zou de oplossing zijn: of de televisie wordt geleverd of mijn geld wordt teruggestort zodat ik ergens anders een volwaardige televisie kan aankopen.

Berichten (2)

bol.com

Naar: W. D.

19/11/2025

Beste Wesly, Bedankt voor je bericht. We nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op zodra er meer informatie bekend is. Met vriendelijke groet, Bol

W. D.

Naar: bol.com

04/12/2025

We zijn ondertussen een maand verder en nog steeds is er geen oplossing. Televisie wordt niet geleverd, ondanks dat het artikel leverbaar blijft staan op de website, en mijn geld wordt niet teruggestort. Dit is een duidelijk geval van consumentenbedrog!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform