Betreft: klacht i.v.m. factuurBeste,Mijn factuur (van periode 11 okt 2019 - 10 nov 2019) bedraagt 1039,61€. Normaalgezien bedraagt mijn factuur maandelijks gemiddeld slechts 20€. Oorzaak: mijn I-phone deed een update via 4G, zonder dat ik op een of andere manier geïnformeerd werd dat hierdoor zeer veel gigabytes werden verbruikt.U heeft slechts enkele onduidelijke waarschuwings-sms'en verstuurd (zie bijlage). Waar absoluut niet uit blijkt dat ik een ongewoon hoog verbruik had, noch mijn factuur abnormaal hoog opliep. Ik heb reeds verschillende keren naar de uw klantendienst gebeld, maar zij blijven herhalen dat ze waarschuwingsberichten hebben gestuurd. Wanneer ik meegeef dat deze onduidelijk waren en dat ik niet werd geïnformeerd over het feit dat mijn rekening ongewoon hoog opliep, wordt hier niet op gereageerd. Ik heb ook met uw technische dienst gebeld, zij konden mij enkel feitelijk meegeven waaraan het verbruik lag: namelijk de update van mijn iPhone en het hoge aantal gigabytes die verbruikt werden en dat dit voornamelijk lag aan icloud en google-drive. Maar deze info kreeg ik niet tijdens of direct na dit abnormaal hoge verbruik, noch de hoge kosten eraan gekoppeld die aan het oplopen waren. Uw klantendienst is nog niet ingegaan op mijn vraag om te bekijken hoe deze factuur naar omlaag kan (noch om een commerciële geste te doen). Nochtans ben ik al meer dan 3 jaar zeer goede klant: ik betaalde altijd correct en op tijd.Om deze reden protesteer ik mijn factuur en wacht ik op een terugkoppeling van jullie vooraleer mijn factuur te behandelen. Ik verwacht ook dat er geen verwijlintresten op een eventuele laattijdige betaling verrekend worden.M.v.g.Heidi Peeters