Terug

Ongewilde annulering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: FNAC BELGIUM

03/12/2022

Beste, ik bestelde de trilogie van The Lors of the Rings 4k UHD bluray bij fnac tijdens black friday aan een topaanbieding van 46euro. Er stond op de website dat dit daags nadien zou geleverd worden. Na een week had ik nog geen bestelling gezien. Anderhalve week nadien kreeg in uit het niets een mail dat mijn bestelling geannuleerd werd. Ik vind dit echt schandalig. Het was echt een topaanbieding en ik wou deze box al heel lang hebben in 4k kwaliteit. Ik twijfelde geen seconde toen ik de aanbieding zag en bestelde hem onmiddellijk omdat er ook bijstond dat het in voorraad was. Gisteren (2/12) nam ik telefonisch contact op met fnac en zeiden ze dat ze niets voor mij konden doen. Het werd geannuleerd omdat er beperkte voorraad was. Als ik dan keek op de website zag ik staan dat er in een aantal winkels wel nog voorraad was. Ik vind dat ze op zijn minst een artikel vanuit een winkel dan kunnen opsturen en niet zomaar de bestelling annuleren. Nu verplichten ze mij eigenlijk om het artikel opnieuw te kopen aan de volledige prijs (zonder aanbieding) van meer dan 90euro! Ik vind dit echt schandalig dat dit zo simpel wordt afgehandeld door hen.

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: J. M.

06/12/2022

Beste Meneer Moyens,Bedankt voor jouw mail.Jammer genoeg heeft de leverancier ons laten weten dat dit product niet langer kan geleverd worden, waarvoor onze excuses.We doen ons uiterste best om onze database zo goed mogelijk te updaten. Soms valt het toch uitzonderlijk voor dat een product op onze site niet langer voorradig is op de dag van jouw bestelling.Gezien we jou geen leveringsdatum kunnen garanderen en we jou niet onnodig willen doen wachten, hebben we jouw bestelling geannuleerd.Het product is dan ook momenteel bij ons niet bestelbaar, u kan de fiche nog steeds bezoeken op de website , met inderdaad een gewijzigde prijs die aangeduid staat daar de acties (black friday) afgelopen zijn.Doch is deze niet bestelbaar en kan men deze niet in een winkelmandje steken (de knop is onbeschikbaar) om de bestelling te laatsten plaatsvinden, dit omdat deze momenteel niet op voorraad is en er tot op heden geen bevestiging is van onze leverancier inzake een nieuwe levering.U kan de voorraad in de winkels consulteren maar ook daar kan men deze niet meer reserveren, daar de nog beschikbare producten niet langer als nieuw kunnen worden beschouwd.Alvast bedankt voor je medewerking.Hopend u hiermee van dienst te zijn,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform