Terug

Ongewild verdwijnen van belkrediet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Proximus

28/04/2018

M.,Al jaren maak ik met tevredenheid gebruik van pay and go prepaid-card met mijn GSM.Een tijd geleden heeft mijn gewone GSM het begeven en heb ik mij een smartphone aangeschaft.Ik wil verder blijven werken met de prepaid-card aangezien ik de smartphone meestal enkel gebruik voor bellen en alleen op internet ga bij mij thuis via wifi. Ik merk nu echter dat mijn krediet op zeer onregelmatige tijdstippen vermindert met een bedrag van 0,43€ zonder dat ik ook maar iets onderneem.Internet, evenals automatische plaatsbepaling heb ik uitgeschakeld maar toch wordt er mij kosten aangerekend.Mijn telefoonnummer: 0473418149.Deze vraag heb ik een tijdje geleden reeds gesteld aan uw diensten (dossiernr. 33612685) maar het antwoord dat ik hierop heb gekregen geeft mij geen voldoening daarom wil ik het nogmaals proberen langs deze weg in de hoop een zeer concreet antwoord te bekomen wat de exacte reden is van het ongewild dalen van het belkrediet.Ik dank u bij voorbaat voor het bevredigend antwoord.Vriendelijke groeten,August Das

Berichten (4)

Proximus

Naar: A. D.

30/04/2018

Geachte mevrouw,Geachte heer, Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waar op internet en/of Proximus T.V. is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192940285125]

Proximus

Naar: A. D.

04/05/2018

Dag mijnheer Das,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,PatrickHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOf bel ons gratis op 0800 22 800Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.***** Disclaimer *****:www.proximus.be/maildisclaimer

A. D.

Naar: Proximus

08/05/2018

Geachte Proximus,Hierbij wens ik de heer Patrick Averens te danken voor de aanvaardbare uitleg die ik van hem telefonisch heb bekomen.Ik heb begrepen dat de fout niet ligt bij Proximus maar wel bij de instellingen van mijn smartphone.Om die instellingen juist in te stellen zal ik elders hulp moeten zoeken.De zaak kan hier dan ook afgesloten worden.Vriendelijke groeten,August Das

Proximus

Naar: A. D.

09/05/2018

Geachte mevrouw,Geachte heer, Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waar op internet en/of Proximus T.V. is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192940609170]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform