Beste,ik kreeg op 10/06 een mail van mijn huidige energieleverancier Engie dat ze het spijtig vonden dat ik een andere leverancier gekozen had. Dat verwonderde mij want ik ben pas sinds 01/05 klant bij Engie. Na telefonisch contact blijkt dat er inderdaad een aanvraag tot overstap was maar dat die afgesloten was. Vandaag krijg ik een mailtje van Fluvius om mijn meterstanden door te geven gezien mijn overstap naar Elegant. Ik neem daarop contact met Elegant waar men dit naziet. Het contract zou inderdaad niet lopen wegens foutieve gegevens, de naam klopt niet. De naam die ik doorkrijg is deze van een buurman op het huisnummer 99 (bij ons 19). Als ik die buurman contacteer, blijkt dat hij een offerte heeft aangevraagd bij Elegant maar uiteindelijk niet op het aanbod ingegaan is. Waarvan hij ook bevestiging krijgt. Toch gaat Elegant verder en neemt contact met onze huidige leverancier (van het verkeerde huisnummer 19) en met Fluvius om de meterstanden op te vragen.Elegant respecteert dus niet de vraag van onze buurman en zet de zaak verder, erger nog betrekt anderen hierbij die dan hun tijd mogen steken om na te trekken wat er juist aan de hand is. Excuses heb ik telefonisch niet gekregen van Elegant en op mijn mail naar Elegant heb ik nog geen antwoord, al komt dat laatste misschien nog...Ik laat u dit weten omdat ik het niet zover wil laten komen als het verhaal dat onlangs in TA verscheen (ongewild klant bij Elegant) waarbij zij ongevraagd facturen stuurden en zelfs een incassobureau inschakelden.Mvg,