Terug

Ongewild en ongewenst abonnement koop & spaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Koop & Spaar

23/01/2020

Beste, vandaag merkte ik dat jullie al enkele maanden buiten mijn wil en medeweten om maandelijks 15 € van mijn rekening halen voor een abonnement. Dit abonnement heb ik nooit afgesloten, had er helemaal geen weet af. Na het opvragen van mijn passwoord heb ik gemerkt dat ik dit abonnement al sinds 15 mei 19 zou hebben. Er is echter nooit enige transactie op mijn account geweest wat bewijst dat ik er mij helemaal niet bewust van was. Ik vraag u dan ook het van mijn rekening bedrieglijk geïncasseerde bedrag van 120 € in totaal per kerende terug te storten. Het stopzetten heb ik trouwens online reeds gedaan

Berichten (1)

Koop & Spaar

Naar: M. V.

24/01/2020

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Uw lidmaatschap is opgezegd REF: 10117264 Beste,Wij hebben uw klacht viaTest-Aankoopgoed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost.Mocht uverder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naarledenservice@koopenspaar.beof bellen naar0800 81 694(maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).Leden van Koop en Spaar kunnenLeden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Selena Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2020, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2020, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van marielle van den nestBeheerd via Over onsOngewild en ongewenst abonnement koop spaar Koop SpaarNaam van de klantmarielle van den nestReferentie van deklantKlantnummer: 44277155004Beschrijving van de klachtBeste, vandaag merkte ik dat jullie al enkele maanden buiten mijn wil en medeweten om maandelijks 15 Eur van mijn rekening halen voor een abonnement. Dit abonnement heb ik nooit afgesloten, had er helemaal geen weet af. Na het opvragen van mijn passwoord heb ik gemerkt dat ik dit abonnement al sinds 15 mei 19 zou hebben. Er is echter nooit enige transactie op mijn account geweest wat bewijst dat ik er mij helemaal niet bewust van was. Ik vraag u dan ook het van mijn rekening bedrieglijk gea¯ncasseerde bedrag van 120 Eur in totaal per kerende terug te storten. Het stopzetten heb ik trouwens online reeds gedaanGewenste oplossingTerugbetaling: Eur 120,00SchadevergoedingBewijsstukkenA7AEFE88-BAFF-4801-8A83-EE5A0C7E6164.pngOpmerkingen:Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht.Deze klacht is publiekKlachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht.Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord.De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken.--Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail.Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.CPTBE00811028-11Vriendelijke groeten,Test-Aankoop Unsubscribe--


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform