Terug

Ongewild contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: Besparenkan.be

12/02/2021

Beste,Ik kreeg telefoon van een medewerker van besparen kan. Deze deed mij een voorstel voor een andere energieleverancier. Zoals ik zei wou ik dit eens rustig bekijken. De medewerker zij me : als u even op de link in uw e-mail klikt zal u zien dat ik u kan opvolgen. Even later kreeg ik bericht dat ik klant was bij elegant. Ik vermelde bij de medewerker dat dit niet de bedoeling kon zijn. De sfeer veranderde onmiddellijk en hij eerst zeer onvriendelijk. Hij ging het dan maar annuleren. De dag erna belde ik terug om het even te checken, dit was nog niet geannuleerd, ik had 14 dagen om het zonder probleem te annuleren, maar men ging het onmiddellijk stopzetten. Nu bijna een 3 tal weken later krijg ik via mijn werk een aanbod voor energie en wil ik dat aangaan. Wat blijkt, het contract met elegant is dan toch niet stopgezet. Dus ik kan de overstap niet maken naar het aanbod van mijn werkgever. Ik bel terug naar besparen kan meer dan 30 min aan de lijn gehangen, men zet het onmiddellijk stop want er is blijkbaar iets misgegaan. Ik krijg onmiddellijk een e-mail.... Niet dus nog geen annulering. Het blijft maar duren. Dit zijn volgens mij malafide trukken

Berichten (1)

Besparenkan.be

Naar: T. B.

22/02/2021

CPTBE01195595-70Beste heer Broche.Wij vinden het uiteraard erg spijtig dat uw ervaring met besparenkan.beniet is verlopen zoals wij graag zouden willen zien.De bevestiging van het contractvoorstel hebben wij in alle goede ordeontvangen en verwerkt middels de elektronische weg. Dit is gebeurt via debutton Ja ik word klant bij xxxxWij vinden het erg vervelend dat die niet voor u duidelijk was.Onze collega heeft de stopzetting van dit contractvoorstel ook in goedeorde aan ons doorgegeven echter kan het zijn dat de verwerking hiervan nietdirect voor u zichtbaar is.Na overleg met de desbetreffende leverancier hebben wij tijdig debevestiging van stopzetting ontvangen maar ook daar kan het zijn dat dit inoverleg met de distributienetbeheerder pas later zichtbaar is. Ook zijhebben een verwerkingsperiode.De leverancier heeft op 12-02 van Fluvius bevestiging van stopzettinggekregen. Vanaf dat moment kunt u ook weer een nieuwe aanvraag doen,bijvoorbeeld via uw werk.Wij vinden het nogmaals erg spijtig dat u dit zo heeft ervaren echter isalles in goede orde ontvangen en verwerkt.Mocht u nog vragen hebben kunt u ons altijd bereiken op het bij u bekendenummer.Met vriendelijke groet,J.CorversKlantenservice BesparenkanTel: 016 980 117Email: info@besparenkan.beOp vr 12 feb. 2021 om 09:09 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform