Beste,Ik kreeg telefoon van een medewerker van besparen kan. Deze deed mij een voorstel voor een andere energieleverancier. Zoals ik zei wou ik dit eens rustig bekijken. De medewerker zij me : als u even op de link in uw e-mail klikt zal u zien dat ik u kan opvolgen. Even later kreeg ik bericht dat ik klant was bij elegant. Ik vermelde bij de medewerker dat dit niet de bedoeling kon zijn. De sfeer veranderde onmiddellijk en hij eerst zeer onvriendelijk. Hij ging het dan maar annuleren. De dag erna belde ik terug om het even te checken, dit was nog niet geannuleerd, ik had 14 dagen om het zonder probleem te annuleren, maar men ging het onmiddellijk stopzetten. Nu bijna een 3 tal weken later krijg ik via mijn werk een aanbod voor energie en wil ik dat aangaan. Wat blijkt, het contract met elegant is dan toch niet stopgezet. Dus ik kan de overstap niet maken naar het aanbod van mijn werkgever. Ik bel terug naar besparen kan meer dan 30 min aan de lijn gehangen, men zet het onmiddellijk stop want er is blijkbaar iets misgegaan. Ik krijg onmiddellijk een e-mail.... Niet dus nog geen annulering. Het blijft maar duren. Dit zijn volgens mij malafide trukken