Terug

ongeweste email newsletter en promo sms

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

04/10/2017

Geachte,Ik krijg steeds newsletters per email van proximus komende van events@mail.proximus.com & news@flash.proximus.com. Eveneens promo sms komend van 8999.In My proximus instellingen staat dit echter NIET aangevinkt om dit te ontvangen. In de emails heb ik al een 10-tal keren gebruik gemaakt van de uitschrijven functie. Eveneens heb ik Proximus hier al meerdere keren over aangesproken. Ze hebben mij al meerdere malen geantwoord dat het in orde is en dat ik zelfs op een no marketing lijst staat. Maar maakt niets uit. Ze blijven newsletters en promo sms'en sturen ! Het staat op hun eigen privacy beleid (https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/producten/r-orphans/wettelijke-informatie.html) dat men mag aanvragen niets meer te ontvangen. Maar ze volgen blijkbaar zelfs hun beleid niet en de wettelijke verplichting. Ik begin hun newsletters als spam aan te duiden. Maar ik vrees ervoor dat hun factuur email (die ik dus wel wil ontvangen) dan ook in de spam zal terecht komen.

Berichten (5)

Proximus

Naar: A. C.

05/10/2017

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192930078839]

A. C.

Naar: Proximus

17/10/2017

Wanneer is "zo snel mogelijk"? We zijn ondertussen al 12 dagen verder.

Proximus

Naar: A. C.

24/10/2017

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact en bevestigd via mail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,DaisyHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192931044456]

A. C.

Naar: Proximus

24/10/2017

De oplossing volgens Proximus is om mij in te schrijven op de Robinson lijst.Mijn antwoord:Dit is GEEN oplossing !1) De Robinson lijst is om geen reclame te krijgen van bedrijven waar men GEEN klant is. Ik ben klant bij jullie2) De Robinson lijst is enkel voor postadres! Niet voor email, niet voor sms, niet voor vaste telefoon, niet voor gsm. (voor de vaste lijn verwijzen ze door naar de bel-me-niet lijst)Dit staat allemaal duidelijk uitgelegd op de hoofdpagina op http://www.robinsonlist.be/ !Dus gelieve eerst jullie informatie na te gaan alvorens een verkeerd antwoord te bezorgen aub.Ik schrijf mij dus niet in op de lijst want dit is niet de oplossing.De oplossing zoals voorheen vermeld en zoals telefonisch nog is vermeld:- In myproximus heb ik alles uitgevinkt kwa reclame (ik heb dit trouwens zelfs oorspronkelijk nooit zelf aangevinkt)- Dat ik in de mailings al meerdere keren geklikt heb op "uitschrijven".

Proximus

Naar: A. C.

26/10/2017

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,DaisyHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192931217495]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform