Terug

Ongewenste zending DVD

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: My Collections bv

02/07/2018

Heb vandaag een pakje in de bus gekregen met DVD van Disney via MY Collections. Had hier nog nooit van gehoord. Heb naar 028992065 gebeld. Hier kreeg ik een dame aan de lijn dat ik bij hun telefonisch besteld zou hebben. Het telefoonnummer dat zij opgaven klopte zelfs niet met het mijne. Ze zouden terug bellen, maar nog niets gehoord Terugbellen lukt ook niet meer altijd bieptoon en gedaan.Ik zou nu 9.95€ en 5.95€ moeten betalen voor iets wat ik niet wil en binnen 30 dagen sturen ze de volgende DVD's voor 29.95€ + 5.95€.Ik wil dit niet voor iets waar ik nog nooit van gehoord heb en wil ook zeker geen zendingen meer krijgen. Betalen ga ik ook zeker niet doen.Hoe geraak ik hier vanaf.

Berichten (2)

My Collections bv

Naar: A. C.

03/07/2018

Geachte,Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben in de bijlage het gesprek toegevoegd waarin de kennismakingszending wordt aangevraagd. Wij zullen verdere toezending uiteraard per direct beeindigen. Wij zouden het op prijs stellen indien u de kennismakingszending, indien u deze niet wenst, even retour wilt sturen naar het volgende adres:Bpost EMC - My Collections BVPostbusBoa®te postale 9657Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C1830 MACHELENWij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons dan gerust even weten. Met vriendelijke groet,My CollectionsKlantenservice VlaanderenBpost EMC - My Collections BVPostbusBoa®te postale 9657Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C1830 MACHELENT: 02/899.20.65E: info@mycollections.beIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com

A. C.

Naar: My Collections bv

03/07/2018

Heb de MP3 beluisterd.Wat voor een praktijken zijn dit, een studente opbellen voor een beloning. Die uit de lucht komt vallen, nog zeggen dat het niet over een abonement gaat. En dan nog een pakje opsturen dat moet betaald worden en er een abonnement aan vast hangt.Ik stuur vandaag nog direct het pakje terug.Ik wil hier niets meer mee te maken hebben.Betalen zal ook niet gebeuren.Geen hoogachtende groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform