Terug

Ongewenste wijziging contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Proximus

22/07/2023

Beste,Onlangs werd mijn contract bij proximus ongevraagd gewijzigd naar een duurder abonnement.Dit gebeurde nadat ik hen meerdere keren heb gecontacteerd ivm mijn verhuis. Ik werd nooit echt verder geholpen.Als ik het wens aan te passen via mijn profiel, is er niets beschikbaar.Ik heb al zoveel contact gehad met proximus en niemand kan me ooit verder helpen.Ik hoor altijd 'we brengen het in orde', maar het probleem wordt nooit opgelost.Hopelijk kunnen jullie me hierbij verder helpen, want dit is enorm ongepast.Ik zou nu op mijn volgende rekening meer moeten betalen en dat wil ik uiteraard niet doen, maar ik wens ook geen juridische problemen.

Berichten (1)

Proximus

Naar: J. D.

04/08/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail van gsmnummer 0470639076.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-07-22-14.26.24.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000051477]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000051477]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform