Beste,Hoewel ik zeer sceptisch was over Parship en de dienst veel te duur vindt, liet ik met toch overhalen om op 18/04/2022 in te tekenen voor een abo van 24m.Tijdens de looptijd gaf ik te kennen mijn abo niet te willen verlengen op vervaldag, blijkens onder meer de mail die u gestuurd heb (waarvan bewijs). Ik was dan ook geschokt op 16 mei een debitering van 550 euro dd 13 mei te vinden met mijn kredietkaart. Na wat zoeken kwam ik erop uit dat Parship dit bedrag van mijn rekening had gehaald, zonder dat mijn kaartgegevens ingevuld zijn in mijn profiel bij 'betaalgegevens', en zonder dat ik hier een uitdrukkelijk mandaat voor gegeven heb, en met als enige melding een betalingsmededeling die niet zichtbaar is in de mobiele app die ik steeds gebruik. Nooit werd hierover een mail gestuurd naar het gebruikelijke adres, nooit was dit zichtbaar in de app. Dit terwijl men wel bedolven wordt onder commerciële mails en push notificaties. Er werd ook nooit een factuur uitgereikt. Gezegd bedrag is bovendien het dubbele van het oorspronkelijke abonnement, zodat er IN FEITE sprake is van een CONTRACTHERNIEUWING ipv een gewone verlenging. Ik heb daarom meteen ook een formulier tot herroeping gestuurd onmiddellijk na deze vaststelling. Ik zie voorts geen bewijs voorliggen dat de clausule en modaliteiten van verlenging aan mij gecommuniceerd werden voorafgaandelijk aan de ondertekening van het initiële contract. Komt daarbij dat uw diensten nooit aan de verwachtingen hebben voldaan: de zgn contactgarantie is één van die vele loze beloften die u nooit hebt waargemaakt (niet verwonderlijk als het merendeel van de profielen niet actief of geen lid is, laat staan een foto heeft etc), elk stukje tekst in het profiel wordt gecensureerd, zelfs het invullen van mijn naam in het naamveld werd afgekeurd. Ik herhaal voor de zoveelste maal uitdrukkelijk dat ik geen lid meer wil zijn van een bedrijf met zulke verwerpelijke praktijken en waardeloze diensten, en eis de VOLLEDIGE terugbetaling van de 550 euro die u recent zonder mijn goedkeuring van mijn rekening haalde. Voorts wil ik dat al mijn gegevens ihkv GDPR verwijderd worden, ihb mijn financiële gegevens als salaris, kredietkaartnummer etc.