Beste,U liet weten dat u niet tevreden bent over de verschillende telefoontjes die u van Luminus krijgt.Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is.Ik wil u allereerst bedanken voor de feedback die u ons gegeven heeft. U kunt er zeker van zijn dat we uw opmerkingen serieus nemen en dat er gepast op gereageerd zal worden. Uw mening is ons veel waard!Wij dragen klantvriendelijkheid hoog in ons vaandel en de manier waarop u benaderd bent geweest is zeker niet de manier hoe wij met onze klanten (willen) omgaan en daarom wil ik u ook mijn oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.Ik heb doorgegeven aan onze partners dat u wenst om niet meer gecontacteerd te worden.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminus This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.