Terug

Ongewenste telefoons

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: Luminus

16/02/2021

Beste,Af en toe word ik opgebeld door energieleveranciers die vragen om eens langs te mogen komen om een voorstel te doen. Soms ga ik daar op in. Zo heb ik vrijdag 12/6/2020 om 12u iemand van Luminus ontvangen. Nadien ging die persoon mij een voorstel doorsturen dat ik echter nooit ontvangen heb. Op zich geen probleem. Wat ik wel een probleem vind, is dat ik sindsdien al wel 10 keer ben opgebeld door Luminus om terug een voorstel te mogen doen. Ik leg telkens uit dat er al iemand langs geweest is en zij gaan dat dan gaan nakijken. Niets is echter minder waar. Maandelijks word ik nog opgebeld en moet ik mijn verhaal opnieuw doen, omdat ze van niets weten. En dat maandelijks wordt nu bijna wekelijks. Hoe kan ik dit stoppen, want ik ben dat grondig beu?

Berichten (3)

Luminus

Naar: K. L.

22/02/2021

BesteDank voor uw bericht.Om de telefoontjes te doen stoppen is het belangrijk om te weten door welk nummer u gebeld wordt én op welk nummer u gebeld wordt.Op die manier kan ik uw nummer door onze partners laten schrappen.Met vriendelijke groet,TizianaLUMINUS This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

K. L.

Naar: Luminus

23/02/2021

Beste, Mijn nummer is 0472/293510. Welke nummers mij steeds bellen weet ik niet meer, maar de laatste keer was het via 09/2961600, dacht ik?Mvg

Luminus

Naar: K. L.

01/03/2021

Beste,U liet weten dat u niet tevreden bent over de verschillende telefoontjes die u van Luminus krijgt.Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is.Ik wil u allereerst bedanken voor de feedback die u ons gegeven heeft. U kunt er zeker van zijn dat we uw opmerkingen serieus nemen en dat er gepast op gereageerd zal worden. Uw mening is ons veel waard!Wij dragen klantvriendelijkheid hoog in ons vaandel en de manier waarop u benaderd bent geweest is zeker niet de manier hoe wij met onze klanten (willen) omgaan en daarom wil ik u ook mijn oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.Ik heb doorgegeven aan onze partners dat u wenst om niet meer gecontacteerd te worden.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminus This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform