Terug

Ongewenste/ongevraagde verzekering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Celside Insurance

27/04/2021

Beste,Al maanden lang betaal ik maandelijks 2 'contracten' bij SFAM waar ik geen enkele weet van heb dat ik ze zelfs ooit heb afgesloten. Ik was zo waanzinnig dom te denken dat de maandelijkse invordering deze voor mijn familiale verzekering is aangezien de titel 'SFAM' is en ik hen voor de rest nergens van ken.Ik probeerde hen telefonisch te bereiken, maar na lang wachten werd er 2 keer opgehangen.Ik stuurde hen net ook een bericht, maar kreeg meteen de melding waarschijnlijk... lang te zullen moeten wachten.Ik heb ondertussen ook een brief gedownload om via post op te zeggen.Ik vind het gewoon pure waanzin dat je zulke contracten ooi 'per ongeluk' kan afsluiten en daar dan jaren voor betaalt zonder hier ooit nog info over te ontvangen. Mocht het via FNAC gebeurd zijn, dan ben ik ook erg teleurgesteld in hen...Ik hoop misschien via jullie meer zicht te krijgen op hoe deze dingen gebeuren en hoe ik hier zelf meer te weten over kan komen.Caroline

Berichten (5)

Celside Insurance

Naar: C. D.

26/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

Celside Insurance

Naar: C. D.

27/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

C. D.

Naar: Celside Insurance

27/04/2021

Beste,Bedankt voor de snelle reactie.Maandelijks heb ik 2 domiciliëringen ten voordele van SFAM, waarvan ik zelf ook niet weet waarom.Op mijn uittreksels vind ik volgende gegevens terug:1) rond de 14de elke maand8,99 euromijn rekening wordt gedebiteerd voor SFAMIdentificatienr: FR80 ZZZ496956Rekening: FR7613906001578505493393844BIC: AGRIFRPP839Mandaat: BE192980Unieke referte: ISD52111950142) Rond de 30ste van elke maand17,99 euroIdentificatienr: FR80 ZZZ 496956Rekening: FR7630004024750001068738708BIC: BNPAFRPPMandaat: BE192980Unieke referte: IS4798915414Ik hoop dat dit snel uitgeklaard en opgelost wordt.Vriendelijke groeten,Caroline Dierckx

Celside Insurance

Naar: C. D.

27/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

Celside Insurance

Naar: C. D.

04/05/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform