Beste,Op 25/12/2020 bestelde ik voor het eerst voeding voor mijn hond bij Just Russel.Aangezien mijn hond geen fan was van het voer stuurde ik op 26/01/2021 volgende mail:“Beste xxxxxxxxx,Ik vrees dat mijn hond zijn honger jullie leveringen niet kan volgen. Voor ons gaan de leveringen te snel!Kan ik de levering opschorten?En individuele verpakkingen bestellen wanneer nodig?Mvg,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx”In maart 2021 ontving ik echter nog een pakket voeding.Dit liet ik naast me liggen.Maar nu sinds 28/11/2021 ontvang ik plots maandelijks nieuw voer toegestuurd. Ik heb dit nooit aangevraagd, noch aangevraagd via mail, noch telefonisch, noch via hun website.Op 29/12/2021 stuurde ik volgende mail:“ Beste,Ik had u reeds maanden geleden op de hoogte gebracht geen bestellingen meer te willen ontvangen.Mvg,xxxxxxxxxxxxxxxxx”Zonder antwoord te krijgen…Op 18/01/2022 ontving ik alweer een pakket., hiervoor weigerde ik de betaling via mijn bank.Op 04/02/2022 stuurde ik volgende mail:“ Beste,Met alle vriendelijkheid maar ik heb nu reeds meerdere malen gecommuniceerd uw product niet meer wens te ontvangen. Bij deze zal ik dus ook niet betalen voor de toch opgestuurde producten. U staat echter vrij deze terug te komen ophalen.Mvg,xxxxxxxxxxxxxxxxx ”Als antwoord kreeg ik dit:“ Hey xxxxxxxxx?Bedankt voor je berichtje, mijn excuses voor het vertraagde antwoord. ik heb even op je profiel gekeken en het account staat nog steeds op actief. Hierdoor worden er inderdaad nog een pakje opgestuurd. Indien je geen ongewenste pakjes meer wenst te ontvangen dien je het profiel te pauzeren via je profiel op de website. Ik heb de stapjes in bijlage verzonden voor je. Verder dienen de 2 verstuurde pakjes alsnog betaald te worden. Daar deze niet tijdig geannuleerd werden. Mijn excuses voor het ongemak!Je kan deze betalen via je profiel bij 'mijn leveringen'. Moest je nog vragen hebben mag je mij steeds contacteren. Fijne dag nog, Met vriendelijke groet ??”Het is voor mij echter onmogelijk om via hun website in te loggen, niet via paswoord, niet via Facebook, op geen enkele manier… (dus had ik ook mijn abonnement niet terug kunnen opstarten)Deze mail stuurde ik als respons:“ Beste Adorine, ik heb het abonnement 26/01/2021 (2021) geannuleerd. In november 2021 heb ik een nieuwe levering ontvangen zonder hier zelf naar te vragen. Dit heb ik toen gecommuniceerd. Dit ging worden doorgegeven aan de administratie. Graag mijn vraag van 26/01/2021 (2021) te respecteren.”Hun antwoord:“Hey xxxxxxxxx?Via welk kanaal pauzeerde jullie op 26/01? Hier vindt ik namelijk op je profiel niet meteen iets van terug? Verder staat je profiel nog steeds op actief en dient het via bovenstaande stapjes gestopt te worden. Mijn excuses voor het ongemak!Ik kijk uit naar je antwoord, Met vriendelijke groet ??”Mijn antwoord:“ Beste Adorine, dit deed ik rechtsstreeks ia één van uw collega's. Gelieve mijn abonnement af te sluiten en te respecteren dat ik uw producten al sinds 2021 niet meer wil.Testaankoop wordt vandaag ingelicht, want begint te lijken op oplichting. Ik wil uw product niet.”Antwoord:“ Hey xxxxxxxxxxx?Ik heb dit voor je nagevraagd bij mijn collega. Daar hier een kleine vragenlijst op volgt kan ik dit voor jou niet stopzetten en dien je dit zelf te doen via het profiel. Aangezien je aangeeft dit niet te willen doen moet ik dit ook aan mijn collega doorgeven zodat hij dit kan doen. Het is zeker niet onze bedoeling om ongewenste pakjes op te sturen, en het abonnement kan dan ook steeds gepauzeerd of gestopt worden via je profiel op de website. Zoals ik in voorgaande mail ook reeds vermelde. Moest je nog vragen hebben mag je mij steeds contacteren. Fijne dag nog, Met vriendelijke groet ??”Zij vragen rechtzetting van betaling.Mijn antwoord:“ Beste,Na de zoveelste keer.Ik heb uw product niet besteld.U kunt uw pakket terug komen ophalen.Echter weiger ik te betalen voor een product dat ik niet heb aangevraagd.Gelieve mij niet meer lastig te vallen of er zal noodgedwongen klacht moeten worden neergelegd.Mvg,xxxxxxxxxxxxxxxxxx ”Hun antwoord op 25/02/2022:“ Hey xxxxxxxxx?Zoals ik reeds in voorgaande mails uitgelegd heb werd de datum van het pakje in december door jullie gekozen. Het account werd nooit gepauzeerd door jullie. Het pakje van januari werd opnieuw niet gepauzeerd/gestopt door jullie. Hierover wordt een reminder uitgestuurd waardoor jullie op de hoogte waren van dit pakje.Jullie profiel werd pas op 16/02 gepauzeerd. Je zal dus zeker geen nieuwe pakjes ontvangen maar de vorige 2 dienen wel betaald te worden daar deze niet tijdig geannuleerd werden. Mijn excuses voor het ongemak. Zoals aangegeven op onze website werken wij steeds met een abonnement echter is dit zeer flexibel en niet bindend. Dit staat ook zo uitgelegd op onze website en in 1 van de eerste mails die je van ons krijgt na de eerste bestelling.”Welke stappen kan ik het best ondernemen? Stuur ik de pakketten, portokosten voor de ontvanger?Moet ik de pakketten betalen?Mvg,xxxxxxxxxxxxx