Terug

Ongewenste levering en kostenaanrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Pharmaxx

04/08/2020

Geachte heer, mevrouw,Dit voorjaar werd ik telefonisch gecontacteerd door Pharmaxx. In het gesprek werd mij verteld dat ik gratis een proefpakket zou ontvangen, er hoefde niets betaald te worden. Ik meldde duidelijk als er iets moet betaald worden wens ik geen ontvangst. De telefoon werd abrupt afgebroken, vermoedelijk omdat het gesprek opgenomen werd en ze enkel willen opnemen wat ze tegen hun slachtoffer kunnen gebruiken.Op factuurdatum 5 juni 2020 ontving ik een proefpakket met factuur. Ik stuurde het geheel onmiddellijk terug met de vermelding “Op dit adres werd nooit iets besteld. Ik zend u het volledige pakket per kerende terug. Gelieve mij niets meer toe te sturen.Tevens stuurde ik een e-mail naar pharmaxx.Op 31 juli 2020 ontving ik een ingebrekestelling waarin valselijk vermeld wordt dat er reeds 2 betalingsverzoek naar mij werden verstuurd en waarbij administratie en portokosten worden aangerekend. Ik contacteerde pharmaxx telefonisch en werd onbeschofd te woord gestaan.Zij baseren zich op een bedrieglijke telefoon om mij te bestelen, terwijl ik nooit een bestelling plaatste.Ik wens niet langer lastig gevallen te worden en eis onmiddellijke stopzetting van alle vorderingen.J.V.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform