Beste,Ik beschik via het bedrijf waarvoor ik werk over een mobiele telefoon. Onlangs kregen wij van Proximus een factuur toegestuurd van een bedrijf Demon Games. Ik zou via YouTube een spelletje geactiveerd hebben. Ik heb dit met 100% zekerheid niet gedaan. Ondertussen heb ik vernomen dat dit zou gebeuren bij het wegklikken bij een pop-up van reclame. Sindsdien wordt er € 4,99 wekelijks aangerekend. Het eerste factuur (maart 2021) bedroeg 4 x dit bedrag. Voor april werd ondertussen nog 3x dit bedrag aangerekend. Ondertussen heb ik reeds 4 x telefonisch (4/5/21, X/5/21, X /5/21 en 25/5/21) bij het bedrijf mijn ongenoegen geuit en geëist dat het volledige bedrag wordt gecrediteerd. Aan de telefoon werd me voorgesteld (na intern overleg met de manager) een commerciële geste te doen door 4 van de 7 weken crediteren. Daar ben ik ABSOLUUT NIET mee akkoord. Ik wens immers dat het volledige bedrag wordt gecrediteerd. Telkens belooft men mij een e-mail toe te sturen, maar tot op heden heb ik niets ontvangen. Reeds 2 maal werd de telefonische verbinding tijdens het gesprek verbroken. De activatie van dit online spel zou sinds 4 mei zijn stopgezet. Wij hebben reeds contact met Proximus opgenomen, maar deze mengen zich niet in dit dispuut. De slinkse manier waarop Demon Games mensen spelletjes laat activeren is een echte schande en dient een halt te worden toegeroepen.Gewenst resultaat: terugbetaling van het volledige bedrag van € 34,93Met vriendelijke groeten