Op 10 december is er bij mij een hellofresh box geleverd die ik niet besteld had. Door een fout in het systeem is deze wel geleverd en is er mij gezegd geweest dat ik deze wel moest aannemen omdat er geen annulatie mogelijk was via hem. Er werd mij toen gezegd de box toch aan te nemen en dat er intussen naar een oplossing zou gezocht worden. Van die oplossing was geen sprake. Ik heb onmiddellijk hierna de hellofresh klantendienst gecontacteer via email en via whatsapp. Op de whatsapp chat was de communicatie verschrikkelijk en kreeg ik elke 10 minuten een nieuwe werknemer om mee te praten wat het onmogelijk maakte tot een degelijke oplossing of kadering van het probleem te komen. De mails bleven gedurende weken onbeantwoord, dit bleek later omdat hellofresh niet meer met hun emailadressen communiceert maar ook daar was ik helemaal niet van op de hoogte. Ik heb meermaals gebeld met de klantendienst en ook hier kreeg ik meerdere werknemers aan de lijn die me telkens opnieuw niet konden helpen of zouden doorverbinden of zouden mailen (wat achteraf onmogelijk bleek). Ik heb op de post een aangetekende brief (meermaals) verzonden naar hellofresh en deze ook via al hun mailadressen verzonden met bijlages van al mijn whatsappgesprekken etc. Tot op deze dag heb ik van alle mogelijke communicatiemiddelen nog niks teruggehoord en geen hulp aangeboden gekregen. Ik ontvang enkel emails van een adres waar ik niet naar kan antwoorden met betalingsherinneringen en aanmaningen met extra boetes. Ik ben ten einde raad in hoe ik hen kan contacteren, ik weiger namelijk een box te betalen die ik niet wou ontvangen in de eerste plaats.