Ik heb in het jaar 2020 een contract afgesloten voor de verzekering van een dure smartphone.Dit jaar, rond mei/juni krijg ik plots een hoop mails dat mijn 'diensten worden uitgebreid' wat er op neer komt dat ik ik van een klein maandelijks bedrag plots over ga naar een 500 euro per maand.Ik had deze meldingen niet zien passeren en zie plots dat mijn bankrekening leegezogen wordt.Plots zit ik met een- Buy Back dienst- Pack Telefonie- Pack Telefonie+- ESSENTIEL PACKDe kosten zijn belachelijk. In hun mail stond er dat er 30 dagen tijd is om deze te weigeren, en dat mijn ook nog eens telefonisch contact met mij ging opnemen.Helaas zijn de 30 dagen al gepasseerd.Maar ik ben nooit gebeld geweest door SFAM.Ik heb 2 weken geleden een vraag ingediend via hun online portaal waarin ik vroeg wat er gaande is, waarom ik plots 4 dure contracten op mijn naam krijg. Daar heb ik ondertussen nog geen enkel antwoord op ontvangen. (Met uitzondering van het automatsiche antwoord)Ik heb hen nu op 3 manieren aangeschreven om per direct al mijn contracten op te zeggen.- via mail naar klantendienst- via 2 verschillende locaties op hun klachtenformulier (waar het over annulatie gaat van diensten & contracten)De ervaring op dit formulier is slecht. Het lijkt op een 'nagedacht' van een Frans bedrijf die geen noodzaak ziet om een deftige nederlandstalige ervaring te voorzien. Ook in de communicatie valt het op dat nederlands een derderangstaal is.Ik hoop nu dat ik snel een antwoord krijg, maar ik krijg zo'n ontzettend slecht buikgevoel dat ik meteen bij jullie ook klaag.