klantnummer: 161219factuurnummer: 430406Tot onze grote verbazing ontvingen wij vandaag een kookboek en factuur van mycollections Wij hadden nochtans zeer nadrukkelijk in het telefoongesprek vermeld dat we dit kookboek eenmalig gingen bestellen. Wij verschoten er al van dat wij een klantnummer hadden. In de eerste plaats verschoot ik alleen al over het bedrag. 35, 90 euro voor een kookboek van matige kwaliteit. Dit is het echt niet waard. De vorige kookboek was ook al een enorme tegengevaller, maar we hebben deze maar betaald uit principe en omdat dit gecommuniceerd werd via telefoon. Nu hadden wij duidelijk vermeld dat het om een eenmalige bestelling ging en dat we niet verder gingen opvolgen. Dit werd zo ook gecommuniceerd via de telefoon. We hebben nu ook via testaankoop een officiële klacht ingediend. En we hebben dit ook allemaal doorgegeven aan onze advocaat omdat wij verdere problemen en kosten willen vermijden. Graag hadden wij van jullie vernomen hoe we dit kookboek dienen terug te sturen, want wij willen in ieder geval de factuur van 35,90 NIET betalen.