Terug

Ongewenste aankoop hello fresh

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. N.

Naar: Hello Fresh

08/10/2019

Mail die ik stuurde naar hello freshDag,Ik ben kwaad! Er kwam op 2 oktober een deur-aan-deur verkoper langs. Wij zijn geen klant bij HelloFresh. Hij kwam met een aanbieding. Ik heb geluisterd en gevraagd of hij de aanbieding kon mailen omdat ik het sowieso eerst met mijn man wou bespreken.Ik heb er ook duidelijk bij vermeld dat ik mij nog geenszins aan iets wilde binden!We zijn ondertussen 4 dagen verder.Wat hebben wij gedaan? Dit besproken en beslist om er niet op in te gaan.Wat heeft HelloFresh in deze tijd zonder enige toestemming of overeenkomst gedaan?1) ons klant gemaakt.2) beslist dat wij een box nemen.3) beslist dat er op 23 oktober een box zal geleverd worden.4) op 7 oktober zomaar 33,95 euro van onze rekening gedebiteerd!!!Ik vind dit echt schandalig!

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: B. N.

08/10/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform