Beste, Wij hebben vorige maand (ongeveer midden oktober) gratis onze modem veranderd, aangezien dit ons werd aangeraden. Hiervoor gingen we naar de winkel, de gegevens van onze oude modem werden overgezet en alles leek in orde. Nu krijg ik de aanrekening van november 2023 en zie ik plots dat wij drie maand gratis Streamz en één maand gratis play sports abonnement hebben/hadden. Wij waren hier niet van op de hoogte en hebben hier geen gebruik van gemaakt. Vanaf 4/11 tot 16/11 worden deze bovengenoemde diensten ons extra aangerekend. Wij hebben dit nooit gevraagd en zullen dit bijgevolg ook niet betalen. We voelen ons bedrogen aangezien dit reeds de tweede keer in enkele jaren is dat dit voorval zich voordoet. Op geen moment hebben wij wijzigingen aangevraagd aan ons abonnement, maar toch wordt deze zonder enige inzeg van onze zijde doorgevoerd. Zelfs in de winkel, waar we persoonlijk naartoe gingen, hebben we geen verwittigingen gekregen, zelfs niet van een eenmalige geste van een tijdelijke gratis dienst.Wij willen bijgevolg een onmiddelijke opzeg van Streamz en play sports en een terugbetaling/ opschorting van de kosten die hieraan verbonden waren.