Terug

Ongewenst kennismakingspakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: My Collections bv

04/03/2018

Op vrijdag 02/03/2018 ontvingen wij (op naam van mijn vriendin) een kennismakingspakket van My Collections. Dit pakket hebben wij zonder enige goedkeuring van ons ontvangen. Vervolgens staat in de bijgevoegde brief dat, indien wij het pakket wensen te houden het vermelde bedrag moeten betalen. Echter willen wij het pakket terugsturen maar staat hierover niets in de brief vermeldt hoe en naar welk adres dit kan gestuurd worden.De dag nadien ben ik langs geweest bij BPost en zij zeggen dat wij de verzendkosten moeten betalen. Daar zijn wij absoluut NIET mee akkoord!!

Berichten (5)

A. C.

Naar: My Collections bv

11/03/2018

Na 1 week nog steeds geen antwoord van My Collections. We zijn nog steeds in het bezit van het kennismakingspakket. Echter zijn wij niet van plan om dit terug te sturen op eigen kosten alvorens My Collections ons de mogelijkheid biedt dit gratis op te sturen.

A. C.

Naar: My Collections bv

19/03/2018

2 weken verder en nog steeds geen antwoord. Ik zou willen aandringen om een snelle oplossing aan te bieden zoniet eigen ik mijzelf het recht toe het pakket te houden zonder enige betaling (kosten incl.).

My Collections bv

Naar: A. C.

22/03/2018

Geachte,Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat e.e.a. zo gelopen is. In de bijlage ontvangt u de opname van het gesprek waarin uw partner akkoord geeft voor het toezenden van de kennismakingszending van de collectie. Om verdere discussie te voorkomen kunt u de kennismakingszending kosteloos behouden. Verdere toezending hebben wij uiteraard per direct stopgezet.Wij gaan ervan uit u hiermee een passende oplossing te hebben geboden. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons dan gerust even weten. Met vriendelijke groet,My CollectionsKlantenservice VlaanderenBpost EMC - My Collections BVPostbusBoa®te postale 9657Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C1830 MACHELENT: 0906 - 33113E: info@mycollections.beIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com

My Collections bv

Naar: A. C.

22/03/2018

Geachte,Wat vervelend dat u ongevraagd een pakket heeft ontvangen, wij zullen dan ook per direct actie ondernemen om na te gaan waarom er een pakket naar uw adres is verzonden. Uiteraard behoeft u niet te betalen voor iets wat u nooit heeft besteld. U kunt het pakket dan ook kosteloos behouden. Wij hebben inmiddels per direct alles beeindigd en uw gegevens uit ons systeem verwijderd. Zodra wij iets meer weten omtrent de verzending van het pakket naar uw adres dan laten wij u dit direct weten.Onze excuses voor deze vervelende gang van zaken (ook voor ons is dit erg vervelend) en wij hopen u hiermee, voor nu, voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet,My CollectionsKlantenservice VlaanderenBpost EMC - My Collections BVPostbusBoa®te postale 9657Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C1830 MACHELENT: 0906 - 33113E: info@mycollections.beIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com

My Collections bv

Naar: A. C.

22/03/2018

Geachte,Wat vervelend dat u ongevraagd een pakket heeft ontvangen, wij zullen dan ook per direct actie ondernemen om na te gaan waarom er een pakket naar uw adres is verzonden. Uiteraard behoeft u niet te betalen voor iets wat u nooit heeft besteld. U kunt het pakket dan ook kosteloos behouden. Wij hebben inmiddels per direct alles beeindigd en uw gegevens uit ons systeem verwijderd. Zodra wij iets meer weten omtrent de verzending van het pakket naar uw adres dan laten wij u dit direct weten.Onze excuses voor deze vervelende gang van zaken (ook voor ons is dit erg vervelend) en wij hopen u hiermee, voor nu, voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet,My CollectionsKlantenservice VlaanderenBpost EMC - My Collections BVPostbusBoa®te postale 9657Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C1830 MACHELENT: 0906 - 33113E: info@mycollections.beIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform