Beste,Ik heb dit probleem al meermaals meegemaakt met jullie. Een aantal maanden geleden hebben jullie ook al ongewenst geld van mijn rekening gehaald. Dit is na vele MAANDEN pas in orde gebracht want alleen geld afhalen van klanten hun rekeningen gaat makkelijk bij jullie maar geld terugstorten gaat heel moeizaam.Daarstraks keek ik naar mijn rekening vandaag en kon ik mijn ogen niet geloven dat er naast mijn verzekering van €24,99 bij jullie ook nog 2x €69,99 en 2x 15,99 is afgehaald deze maand. Dit is €171,96 meer dan mijn verzekering van €24,99! Daarnaast wacht ik ook al meer dan 6 maand op mijn cashback van €150 van mijn aangekochte iphone meer dan een jaar en half geleden.Hier heb ik terug voor gebeld meer dan 2 weken geleden en de financiële dienst ging dit in orde brengen (dit zeggen jullie altijd) maar zoals altijd heb ik nog steeds niets ontvangen en ik ben dit stilletjes aan beu om constant achter mijn geld te zitten. Ik eis mijn €171,96 terug en mijn cashback van €150. Ook eis ik een onmiddellijke stopzetting van mijn verzekering en een schadevergoeding voor het ongemak dat jullie mij bezorgde waarbij jullie mij in de problemen brachten voor mijn boodschappen en huur te betalen. Ook voor de uren dat ik aan de telefoon heb besteed met jullie onbeschofte werknemers en de maanden dat ik gestrest heb om mijn geld te ontvangen.