Beste,Tot mijn grote verbazing is Proximus vandaag begonnen met kabels tegen de voorgevels te hangen. Mijn voorgevel staat op de lijst van erfgoed en heeft net een kostbare renovatie achter de rug. De kabel moet dus ondergronds verlopen en zeker NIET tegen de gevel. De kabel van Telenet heb ik ook speciaal ondergronds laten leggen, zie ondertekende offerte in bijlage. Ook de straatverlichting van Fluvius heb ik geprotesteerd (zie mail in bijlage). Toen ik de arbeiders aansprak zeiden ze mij dat er in maart een brief zou verstuurd zijn geweest. Ik heb hier nooit iets van mogen ontvangen, anders had ik hier zeker contact voor opgenomen. Graag had ik hier dan ook een kopie en een bewijs van ontvangen.In bijlage kan u een foto vinden van de betreffende voorgevel en een foto van de trottoir, die zoals u kan zien door Telenet niet goed werd dichtgelegd.Zoals gewoonlijk botste ik bij Proximus op een klantendienst die allesbehalve ten dienste staat van de klanten. De klacht werd geregistreerd en wordt waarschijnlijk pas iets mee gedaan als het kwaad al geschied is.Gelieve mij zo snel mogelijk in contact te brengen met de desbetreffende projectleider om dit probleem meteen aan te pakken.Hopend op een positief gevolg.Met vriendelijke groet,