Terug

Ongewenst abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: DE STANDAARD

31/07/2023

Beste, ik ben reeds een jaar of twee geabonneerd op De Standaard digitaal, met een automatische betaling via mijn kredietkaart. In juni en juli werd ik echter zowel voor een abonnement op De Standaard (28€) en op Het Belang van Limburg gedebiteerd (22,50€) op mijn kredietkaart. Ik nam vorige week dinsdag 25 juli contact op met de klantendienst om terugbetaling te vragen van de foutive bedragen en mijn abonnementen stop te zetten. Zij konden mijn abonnement op Het Belang van Limburg niet terugvinden, en ook niet verklaren waarom mijn kredietkaart gedebiteerd werd, en beloofden mij dan ook om terug te bellen. Dat is niet gebeurd. Ik heb deze ochtend opnieuw contact met hen proberen opnemen, per telefoon of per chatbot, zonder succes. Het is niet mogelijk om de klantendienst anders dans per telefoon of per chatbot te contacteren, dus zit ik vast.Dank u voor uw hulp en interventie.Met vriendelijke groeten,Joris Heirbaut


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform