Terug

Ongewenst abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. L.

Naar: Kinderplezier

11/01/2021

Mijn vriendin werd enige tijd terug opgebeld voor een GRATIS éénmalig proefpakket van kinderboeken voor onze pasgeboren baby. Ze ontving de boeken maar hier zat echter een factuur bij. Deze betaalde ze ookal was het afgesproken dat de boeken gratis waren.. Een maand later ontvingen we echter terug kinderboeken en een factuur. We willen helemaal geen kinderboeken ontvangen!

Berichten (1)

Kinderplezier

Naar: G. L.

11/01/2021

Hallo familie Leys,Bedankt voor uw bericht via Testaankoop.Ik zie dat de bestelling niet telefonisch is gegaan maar via onze online actiepagina met de Sinterklaasactie. Wat vervelend dat de voorwaarden tijdens de bestelling niet goed zijn overgekomen of gelezen door uw vriendin. De bestelling is gedaan op 17-11-2020 via online actiepagina s:www.hls1.nl/campagne/kinderplezier-sinterklaas-be waarin toch tot wederopzegging akkoord is gegaan zoals u kunt zien. Ook in de voorwaarden (welke zeer beperkt zijn) en in de bevestigingsmail wordt dit ook nog duidelijk gemaakt.Het is helaas niet mogelijk om met terugwerkende kracht te annuleren. Wat ik nu voor u kan doen is per direct het abonnement stopzetten en de opzegtermijn van 1 maand voor jullie laten vervallen. Dat heb ik dan ook in orde gemaakt nu. U ontvangt dus geen nieuwe pakketten meer. Hopelijk is dat een passende oplossing voor jullie.Met vriendelijke groeten,Willem VerheijenAfdeling klantenservice Op 11 jan. 2021, om 10:02 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform