Hallo familie Leys,Bedankt voor uw bericht via Testaankoop.Ik zie dat de bestelling niet telefonisch is gegaan maar via onze online actiepagina met de Sinterklaasactie. Wat vervelend dat de voorwaarden tijdens de bestelling niet goed zijn overgekomen of gelezen door uw vriendin. De bestelling is gedaan op 17-11-2020 via online actiepagina s:www.hls1.nl/campagne/kinderplezier-sinterklaas-be waarin toch tot wederopzegging akkoord is gegaan zoals u kunt zien. Ook in de voorwaarden (welke zeer beperkt zijn) en in de bevestigingsmail wordt dit ook nog duidelijk gemaakt.Het is helaas niet mogelijk om met terugwerkende kracht te annuleren. Wat ik nu voor u kan doen is per direct het abonnement stopzetten en de opzegtermijn van 1 maand voor jullie laten vervallen. Dat heb ik dan ook in orde gemaakt nu. U ontvangt dus geen nieuwe pakketten meer. Hopelijk is dat een passende oplossing voor jullie.Met vriendelijke groeten,Willem VerheijenAfdeling klantenservice Op 11 jan. 2021, om 10:02 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven: