Beste, In september 2024 boekte ik een vlucht via Opodo prime zonder te weten dat ik hiermee een abonnement ondertekende. Op 31/10/2025 werd er €89 weerhouden van mijn rekening voor een dienst waar ik geen gebruik van maak. Ik was er helemaal niet bewust van dat ik een abonnement had met hun. Meteen nadien heb ik hun opgebeld om te vragen om dit te annuleren én om een terugbetaling van deze €89 (omdat ik helemaal niet wens te verlengen). Ik kreeg het volgende als antwoord: " Mevrouw, je hebt als enige optie om onze terugbetaling van €45 (de helft) te accepteren om jouw klanttevredenheid te behouden. En zo heb je nog tijd tot september 2026 om te beslissen om jouw abonnement stop te zetten. Als je op dat moment nog steeds wenst te annuleren dien je ons één maand ervoor opnieuw te contacteren." Slim van hun, tegen dan ben je het vergeten en betaal je opnieuw voor een jaar. Ik word verplicht om een abonnement te behouden waarvan ik geen gebruik van wil maken. En om niet te vergeten, ben ik €8 kwijt van mijn gsm-abonnement door met hun te bellen terwijl op de website stond dat het gratis was om hun te bereiken. Dit bedrijf koopt hun klanten om, dit bedrijf is een schande!