Terug

Ongewenst abonnement 9779

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Proximus

30/12/2023

Beste, ik krijg sinds oktober 2022 sms'en van het nummer 9779. Ik heb dan het nummer geblokkeerd en 'stop' gestuurd maar tevergeefs blijkbaar. Doordat ik niet steeds mijn factuur van Proximus in detail bekeek, viel dit ook niet meteen op dat ik steeds teveel betaalde. Maar als ik het uitreken, loopt dit bedrag toch stevig op (gemiddeld zo'n 25euro wat neerkomt op ongeveer 375euro!!!)

Berichten (2)

Proximus

Naar: J. B.

12/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-30-15.57.53.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004903305] Ref. [THREAD_ID:1921004903305]

Proximus

Naar: J. B.

12/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-30-15.57.53.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004903344] Ref. [THREAD_ID:1921004903344]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform