Op 10 september kreeg ik van Proximus een brief in de bus (met datumstempel van 31/8) waarin ze aankondigden dat ze weldra een glasvezelkabel zouden aanbrengen op de gevel van mijn woning. Indien ze van mij geen nieuws zouden hebben ontvangen binnen 10 werkdagen na ontvangst, zouden ze ervan uitgaan dat ik akkoord zou gaan met de aanpak zoals beschreven in de brief. Op de betreffende brief stond enkel een postadres in erg kleine print. Proximus wilde het me m.a.w. moeilijk maken om bezwaar aan te tekenen. Aangezien de brief pas 10 dagen na de datumstempel in mijn brievenbus zat, wilde ik er geen gras over laten groeien. Ik conctacteerde hen hierover tweemaal via hun Facebookpagina. Helaas bleef reactie uit. Vandaag - 3 oktober - ontving ik opnieuw een brief van Proximus in de bus.Die ziet er qua look en feel helemaal anders uit dan de eerste zending, er ontbreken stukken tekst, en de ze kondigen aan dat de werken zullen worden uitgevoerd in de periode oktober - november - december. Dat is wel heel erg vaag. Los van deze absoluut amateuristische en erg klantonvriendelijke manier van communiceren, wil ik bezwaar aantekenen tegen de geplande werken. Onze gevel is niet meer in optimale staat (ons huis dateert van de jaren '30) en fragiel. Gevelboringen zouden verdere schade kunnen toebrengen aan de gevel, waardoor ik werken zou moeten laten uitvoeren en daar heb ik momenteel niet de middelen voor. Bovendien is mijn woning MIJN eigendom en heb ik het recht om nee te zeggen. Er zijn voor Proximus andere mogelijkheden, bv om de kabel ondergronds te leggen.