Terug

Ongewenst aanbrengen van glasvezelkabel op gevel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

03/10/2018

Op 10 september kreeg ik van Proximus een brief in de bus (met datumstempel van 31/8) waarin ze aankondigden dat ze weldra een glasvezelkabel zouden aanbrengen op de gevel van mijn woning. Indien ze van mij geen nieuws zouden hebben ontvangen binnen 10 werkdagen na ontvangst, zouden ze ervan uitgaan dat ik akkoord zou gaan met de aanpak zoals beschreven in de brief. Op de betreffende brief stond enkel een postadres in erg kleine print. Proximus wilde het me m.a.w. moeilijk maken om bezwaar aan te tekenen. Aangezien de brief pas 10 dagen na de datumstempel in mijn brievenbus zat, wilde ik er geen gras over laten groeien. Ik conctacteerde hen hierover tweemaal via hun Facebookpagina. Helaas bleef reactie uit. Vandaag - 3 oktober - ontving ik opnieuw een brief van Proximus in de bus.Die ziet er qua look en feel helemaal anders uit dan de eerste zending, er ontbreken stukken tekst, en de ze kondigen aan dat de werken zullen worden uitgevoerd in de periode oktober - november - december. Dat is wel heel erg vaag. Los van deze absoluut amateuristische en erg klantonvriendelijke manier van communiceren, wil ik bezwaar aantekenen tegen de geplande werken. Onze gevel is niet meer in optimale staat (ons huis dateert van de jaren '30) en fragiel. Gevelboringen zouden verdere schade kunnen toebrengen aan de gevel, waardoor ik werken zou moeten laten uitvoeren en daar heb ik momenteel niet de middelen voor. Bovendien is mijn woning MIJN eigendom en heb ik het recht om nee te zeggen. Er zijn voor Proximus andere mogelijkheden, bv om de kabel ondergronds te leggen.

Berichten (7)

Proximus

Naar: A. C.

17/10/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij een nummer doorgeeft, waarop ik u tijdens de kantooruren kan bereiken, dan neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op voor het antwoord op uw vraag. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartRef. [THREAD_ID:192947282464]

A. C.

Naar: Proximus

17/10/2018

DATA NOT AVAILABLE

Proximus

Naar: A. C.

18/10/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192947301628]

Proximus

Naar: A. C.

23/10/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen.Indien u mij een contactnummer bezorgt waarop u tijdens de kantooruren (08:00 uut tot 16:30 uur) bereikbaar bent, neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartRef. [THREAD_ID:192947491463]

A. C.

Naar: Proximus

25/10/2018

Ik heb u mijn telefoonnummer al bezorgd via deze weg op 17/10. Hierbij nogmaals: 0479631388

Proximus

Naar: A. C.

29/10/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192947685870]

Proximus

Naar: A. C.

09/11/2018

Dag mevrouw, Dag mijnheer, Nazicht van onze bestanden wijst uit dat er reeds een dossier werd geopend via onze klantendienst. De dossierbeheerder van dat dossier zal zorgen voor de verdere afhandeling van uw vraag.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,ElkeHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192948084696]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform