Terug

Ongevraagde premium betaalnummers

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: Orange

30/12/2020

Beste,Bij de laatste afrekening van onze 14 jarige zoon zijn factuur zat er voor 40€ kosten voor premium betaalnummers/SMS bij waar hij geen wet van heeft. Telkens van CM.com (Abonnementen /spelletjes/logo's/beltonen). Aan de sequentie (uren/dagen) te zien wordt dit automatisch elke week gedaan op het zelfde tijdstip !!! Dit is uiteraard niet de bedoeling en willen we onmiddellijk stoppen. Ook willen we het geld terug voor de kosten buiten het abonnement die we niet gevraagd hebben. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform