Beste,Begin januari 2020 belde ik naar de klantendienst van Proximus omdat ik vaststelde dat op mijn facturen vanaf 10 oktober €10,99 aangerekend werd voor een Netflixabonnement.Aan mevr. Maya legde ik uit dat ik zag dat het account van Netflix op naam stond van een zekere SIOEN met als e- mailadres mitte 151267@gmail.com. maar dat ikzelf helemaal geen dergelijk abonnement heb noch aangevraagd heb.Na enkele onderbrekingen en vragen om bijkomende info vertelde ze mij dat ze zag dat het een fout was van Proximus. Ze zouden dit abonnement stopzetten en mij een creditnota voor de verkeerd aangerekende bedragen sturen. Ik zou dit alles eerstdaags bevestigd krijgen per mail.Toen ik op 20 januari nog steeds geen bericht ontvangen had , stuurde ik hierover een bericht via de site van Proximus . Dit bericht kreeg bovenvermeld nummer.Op 27 januari ontving ik om 19.00 uur een telefoon van de klantendienst van Proximus waarbij een zekere Iris verwijtend de schuld bij mij lag(!) en toen ik beleefd protesteerde verbrak ze de lijn! Even later ontving ik volgende mail: Beste klant,Naar aanleiding van uw mail werd er een dossier aangemaakt in ons systeem.Dossiernummer: 44326491Dit betreffende dat er Netflix wordt aangerekend op uw factuur, terwijl dit van een andere persoon zou zijn.Alvast onze excuses voor dit ongemak.Helaas omdat dit diensten geleverd door derde zijn, hebben wij niet de toegang om deze in mindering te brengen en stop te zetten.U kan deze wel zelf stopzetten bij Netflix en bij Netflix zelf de bedragen betwisten.U kan hen bereiken op het nummer 0800 740 36.Hierbij werd uw dossier gesloten.Met vriendelijke groeten,Iris Nog wat verbouwereerd over de gang van zaken heb ik dezelfde avond met Netflix contact genomen via Chat.Aan Shamir heb ik de situatie uitgelegd.Hij heeft onmiddellijk het abonnement stopgezet en het account verwijderd. Hij kon mij het aangerekend abonnementsgeld niet restitueren omdat het abonnement afgesloten was via Proximus (?!). Hij verwees mij naar de politie om klacht neer te leggen.(De print van de chat werd mij door Netflix opgestuurd)Op 28/01/2020 heb ik dit dan ook gedaan. De politie gaf mij echter weinig hoop dat ik dit langs deze weg op een relatief korte termijn zou kunnen recupereren. Toen ik dezelfde dag thuis kwam keek ik nogmaals op mijn account. Ik zag dat er 3 decoders op mijn account stonden. Ik heb er evenwel slechts 2: 1 genaamd Keuken en 1 genaamd Woonkamer. De decoder met nummer F41D6B5F3B9 kende ik niet.Ik besloot om de volgende dag de technische dienst van Proximus hieromtrent te contacteren.Op 29/01/2020 was die decoder als bij wonder van mijn account verdwenen. Bizar...Mijn onbeantwoorde vragen blijven:- Wil Proximus mij het verkeerd aangerekend bedrag terugbetalen en zo niet wie dan wel?- Is er een uitleg voor die derde decoder ?- Hoe kon de voor mij totaal onbekende Sioen (mitte 151267) een netflixaccount openen op mijn naam?!